Praktyka asystencka w instytucjach medialnych lub działach medialnych placówek edukacyjnych (40 godz.) PE-3P-EMD1
TREŚCI PROGRAMOWE:
Zapoznanie się z całokształtem funkcjonowania organizacji, szczególnie z jej strukturą organizacyjną, ogólnymi planami pracy oraz sposobami ich realizacji. Zapoznanie się z ofertą medialną organizacji oraz źródłami jej finansowania, metodami komunikacji z beneficjentami oraz technikami promocji wykorzystywanymi w organizacji. Zapoznanie się ze specyfiką pracy w organizacji oraz uczestnictwo w zleconych przez opiekuna praktyk działaniach organizacji. Nabycie podstawowych umiejętności samodzielnego opracowania i wykonania zadań związanych z pracą w organizacji.
Cele Zrównoważonego Rozwoju ONZ
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
Wiedza
Ma podstawową wiedzę o rodzajach struktur społecznych i instytucji medialnych i edukacyjnych, jak też o różnych środowiskach wychowawczych, ich specyfice i procesach w nich zachodzących w zakresie realizacji edukacji medialnej.
Ma podstawową wiedzę o celach, funkcjach, podstawach prawnych, organizacji i sposobach działania instytucji medialnych.
Umiejętności
Prawidłowo dokonuje zapisu obserwacji działań prowadzonych w instytucji medialnej.
Potrafi posługiwać się zasadami i normami etycznymi w podejmowanej działalności zawodowej podczas odbywania praktyk, dostrzega i analizuje dylematy etyczne; przewiduje skutki konkretnych działań pedagogicznych.
Potrafi współdziałać z innymi osobami i pracować w zespole pełniąc różne role.
Kompetencje społeczne
Dąży do pogłębiania zdobytej wiedzy, poszukując nowych źródeł, stawiając sobie nowe wyzwania, a następnie poddaje się ocenie opiekuna praktyk i wyciąga z niej konstruktywne wnioski.
Wykazuje się kulturą osobistą i kulturą słowa, okazuje szacunek współpracownikom, godnie reprezentuje uczelnię, identyfikuje się z rolą pedagoga, postępuje zgodnie z etyką zawodową pedagoga.
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: