Grafika 2D PE-2S-G2D
TREŚCI PROGRAMOWE
Typy grafik komputerowych. Rozdzielczość i rozmiar obrazu.. Głębia kolorów. Kompresja i formaty zapisu grafiki. Konfiguracja interfejsu programu graficznego. Narzędzia malarskie. Korzystanie ze ścieżek - wektory w grafice rastrowej. Warstwy i maski. Przekształcenia obrazów - kadrowanie, skalowanie, obracanie. Obróbka koloru. Praca z tekstem. Filtry i efekty. Retuszowanie fotografii. Tworzenie fotomontaży.
W cyklu 2020Z:
Opis treści programowych: |
W cyklu 2021Z:
Opis treści programowych: |
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
Wiedza
ma uporządkowaną wiedzę dotyczącą projektowania graficznych pomocy dydaktycznych w działalności edukacyjnej, wychowawczej, opiekuńczej, kulturalnej, pomocowej i terapeutycznej
zna podstawowe zasady tworzenia i rozwoju różnych form indywidualnej przedsiębiorczości w zakresie usług graficznych
Umiejętności
potrafi wykorzystywać i integrować wiedzę z zakresu tworzenia przestrzennych pomocy dydaktycznych w celu analizy złożonych problemów edukacyjnych, wychowawczo-opiekuńczych
potrafi generować oryginalne rozwiązania złożonych problemów związanych z wykorzystaniem Grafiki 2D w edukacji
Kompetencje społeczne
ma świadomość szybkiego rozwoju narzędzi informatycznych i rozumie potrzebę stałego samokształcenia
Literatura
W cyklu 2020Z:
LITERATURA OBOWIĄZKOWA LITERATURA UZUPEŁNIAJĄCA |
W cyklu 2021Z:
LITERATURA OBOWIĄZKOWA LITERATURA UZUPEŁNIAJĄCA |
Uwagi
W cyklu 2020Z:
Metody kształcenia: Spotkania on-line w trybie synchronicznym na platformie MS Teams realizowane zgodnie z planem zajęć. Studenci zostali dodani do zespołu przez prowadzącego, otrzymali zaproszenie e-mailem na konto pocztowe w APS. Nakład pracy studenta: Sumaryczna liczba punktów ECTS 2 |
W cyklu 2021Z:
Metody kształcenia: Nakład pracy studenta: Sumaryczna liczba punktów ECTS - 2 |
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: