Designing treści edukacyjnych w mediach PE-2S-DTE
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
W cyklu 2022L:
TEMATYKA ZAJĘĆ |
Cele Zrównoważonego Rozwoju ONZ
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
W cyklu 2023L: | W cyklu 2024L: | W cyklu 2022L: |
Efekty kształcenia
Wiedza
Ma uszczegółowioną wiedzę dotyczącą prowadzenia działalności w zakresie projektowania wizualnego treści edukacyjnych w nowoczesnych mediach.
Umiejętności
Potrafi wybrać i zastosować właściwy dla realizowanej przez siebie działalności edukacyjnej sposób postępowania, potrafi dobierać środki i metody pracy w celu efektywnego wykonania pojawiających się zadań zawodowych.
Potrafi sprawnie porozumiewać się przy użyciu wizualnych technik komunikacyjnych z odbiorcami tworzonych przez siebie treści, korzystając z nowoczesnych rozwiązań technologicznych; dba o estetykę realizowanych zadań, zachowując poznane zasady kompozycji i typografii.
Kompetencje społeczne
Odznacza się odpowiedzialnością za własne przygotowanie do pracy, podejmowane decyzje estetyczne i prowadzone działania oraz ich skutki, postępuje odpowiedzialnie wobec ludzi, dla których dobra stara się działać, wyraża taką postawę w środowisku i pośrednio modeluje to podejście wśród innych.
Literatura
W cyklu 2022L:
LITERATURA OBOWIĄZKOWA LITERATURA DODATKOWA |
W cyklu 2023L:
LITERATURA OBOWIĄZKOWA Elam K., Siatki, czyli zasady kompozycji typograficznej, d2d.pl, Kraków, 2012 Elam K., Geometria w projektowaniu. Studia z proporcji i kompozycji, d2d.pl, Kraków, 2019 Bosshard H. R., Reguła i intuicja. O rozwadze i spontaniczności projektowania, d2d.pl, Kraków, 2017 Hochuli J., Detal w typografii, d2d.pl, Kraków 2018 zagadnienie: „złoty podział”: LITERATURA DODATKOWA https://www.adobe.com/pl/creativecloud/design/discover/golden-ratio.html https://grafmag.pl/artykuly/zloty-podzial-czyli-odrobina-geometrii-w-projektowaniu https://www.youtube.com/watch?v=wb7kPaM8cfg |
W cyklu 2024L:
LITERATURA OBOWIĄZKOWA Elam K., Siatki, czyli zasady kompozycji typograficznej, d2d.pl, Kraków, 2012 Elam K., Geometria w projektowaniu. Studia z proporcji i kompozycji, d2d.pl, Kraków, 2019 Bosshard H. R., Reguła i intuicja. O rozwadze i spontaniczności projektowania, d2d.pl, Kraków, 2017 Hochuli J., Detal w typografii, d2d.pl, Kraków 2018 zagadnienie: „złoty podział”: LITERATURA DODATKOWA https://www.adobe.com/pl/creativecloud/design/discover/golden-ratio.html https://grafmag.pl/artykuly/zloty-podzial-czyli-odrobina-geometrii-w-projektowaniu https://www.youtube.com/watch?v=wb7kPaM8cfg |
Uwagi
W cyklu 2022L:
METODY DYDAKTYCZNE: SPOSOBY POMIARU EFEKTÓW KSZTAŁCENIA ŚREDNIA LICZBA GODZIN NA ZREALIZOWANIE AKTYWNOŚCI Godziny kontaktowe: 15 |
W cyklu 2023L:
METODY KSZTAŁCENIA - praca indywidualna - korekta indywidualna i grupowa - studium przypadków NAKŁAD PRACY STUDENTA FORMA AKTYWNOŚCI godziny kontaktowe (wykład, ćwiczenia, konsultacje) - 15 godz. przygotowanie się do zajęć, lektury - 10 godz. SUMARYCZNA LICZBA PUNKTÓW ECTS: 2 |
W cyklu 2024L:
METODY KSZTAŁCENIA - praca indywidualna - korekta indywidualna i grupowa - studium przypadków NAKŁAD PRACY STUDENTA FORMA AKTYWNOŚCI godziny kontaktowe (wykład, ćwiczenia, konsultacje) - 15 godz. przygotowanie się do zajęć, lektury - 10 godz. SUMARYCZNA LICZBA PUNKTÓW ECTS: 2 |
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: