Praktyka pedagogiczna asystencka (śródroczna) w instytucjach kultury lub w instytucjach medialnych (40 godz.) PE-2P-ECD1
TREŚCI PROGRAMOWE:
Zapoznanie się z całokształtem funkcjonowania placówki, szczególnie z jej strukturą organizacyjną, ogólnymi planami pracy oraz sposobami ich realizacji. Zapoznanie się z ofertą medialną placówki oraz źródłami jej finansowania, metodami komunikacji z beneficjentami oraz technikami promocji wykorzystywanymi w placówce. Aktywne uczestnictwo w zleconych przez opiekuna praktyk działaniach placówki/instytucji. Dokonanie ogólnej analizy koncepcji pracy na różnych stanowiskach w instytucji. Nabycie podstawowych umiejętności samodzielnego opracowania i wykonania zadań związanych z pracą w organizacji.
DRUKI DO POBRANIA
Dokumenty należy drukować dwustronnie.
Cele Zrównoważonego Rozwoju ONZ
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
W cyklu 2023L: | W cyklu 2024L: | W cyklu 2022L: |
Efekty kształcenia
Wiedza
Ma rozszerzoną wiedzę o różnych rodzajach struktur społecznych oraz medialnych instytucjach życia społecznego, a także zachodzących między nimi relacjach.
Ma uporządkowaną wiedzę o uczestnikach i realizatorach działalności edukacyjnej i kulturalnej w zakresie content designingu.
Umiejętności
Posiada pogłębione umiejętności obserwowania, wyszukiwania i przetwarzania informacji przy użyciu zaawansowanych technik z zakresu edukacyjnego content designingu oraz interpretowania ich z punktu widzenia problemów edukacyjnych.
Potrafi wybrać i zastosować sposób postępowania właściwy dla tworzenia i publikowania treści edukacyjnych, potrafi dobierać środki i metody pracy w celu efektywnego wykonania pojawiających się zadań zawodowych.
Potrafi pracować w zespole; umie wyznaczać oraz przyjmować wspólne cele działania; potrafi przyjąć rolę lidera w zespole wykonującym zadania związane z przygotowywaniem i publikacją treści edukacyjnych.
Kompetencje społeczne
Przejawia krytyczne podejście do poziomu swojej wiedzy i umiejętności, rozumie potrzebę ciągłego rozwoju osobistego i zawodowego w zakresie content designu edukacyjnego.
Odznacza się rozwagą i dojrzałością w rozumieniu roli pedagoga oraz gotowością do rozwijania dorobku zawodu i podtrzymywania jego etosu, żywiąc przekonanie o konieczności i doniosłości zachowania się w sposób profesjonalny i przestrzegania zasad etyki zawodowej, a także potrafi działać w sposób odpowiedzialny, korzystając z metod przygotowywania i publikacji treści edukacyjnych.
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: