Projekt badawczy specjalnościowy - 2 PE-2F-PB2a
TREŚCI PROGRAMOWE:
Opracowanie uzyskanych wyników badań, formułowanie wniosków, prezentacja na forum grupy. Analiza SWOT badań zespołowych i refleksja nad uzyskanymi kompetencjami.
W cyklu 2022L:
1. Poszerzenie wiedzy z zakresu przedmiotu projektu (prezentacja kwerendy, uzasadnienie doboru paradygmatu). 2. Dopracowanie i zrealizowanie koncepcji badań. Organizacja i przeprowadzenie badań (teoretycznych lub w terenie) według wskazań uszczegółowionych dla określonej specjalności w cyklu kształcenia. 3. Opracowanie osiągniętych wyników badań formułowanie wniosków (cząstkowe prezentacje, dyskusja w grupie) 4. Prezentacja na forum grupy. Analiza SWOT badań zespołowych i refleksja nad uzyskanymi kompetencjami. |
W cyklu 2022Ln:
1. Poszerzenie wiedzy z zakresu przedmiotu projektu (prezentacja kwerendy, uzasadnienie doboru paradygmatu). 2. Dopracowanie i zrealizowanie koncepcji badań. Organizacja i przeprowadzenie badań (teoretycznych lub w terenie) według wskazań uszczegółowionych dla określonej specjalności w cyklu kształcenia. 3. Opracowanie osiągniętych wyników badań formułowanie wniosków (cząstkowe prezentacje, dyskusja w grupie) 4. Prezentacja na forum grupy. Analiza SWOT badań zespołowych i refleksja nad uzyskanymi kompetencjami. |
W cyklu 2023Ln:
1. Poszerzenie wiedzy z zakresu przedmiotu projektu (prezentacja kwerendy, uzasadnienie doboru paradygmatu). 2. Dopracowanie i zrealizowanie koncepcji badań. Organizacja i przeprowadzenie badań (teoretycznych lub w terenie) według wskazań uszczegółowionych dla określonej specjalności w cyklu kształcenia. 3. Opracowanie osiągniętych wyników badań formułowanie wniosków (cząstkowe prezentacje, dyskusja w grupie) 4. Prezentacja na forum grupy. Analiza SWOT badań zespołowych i refleksja nad uzyskanymi kompetencjami. |
W cyklu 2024Ln:
1. Poszerzenie wiedzy z zakresu przedmiotu projektu (prezentacja kwerendy, uzasadnienie doboru paradygmatu). 2. Dopracowanie i zrealizowanie koncepcji badań. Organizacja i przeprowadzenie badań (teoretycznych lub w terenie) według wskazań uszczegółowionych dla określonej specjalności w cyklu kształcenia. 3. Opracowanie osiągniętych wyników badań formułowanie wniosków (cząstkowe prezentacje, dyskusja w grupie) 4. Prezentacja na forum grupy. Analiza SWOT badań zespołowych i refleksja nad uzyskanymi kompetencjami. |
Cele Zrównoważonego Rozwoju ONZ
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
W cyklu 2022Ln: | W cyklu 2023L: | W cyklu 2024L: | W cyklu 2023Ln: | W cyklu 2024Ln: | W cyklu 2022L: |
Efekty kształcenia
Wiedza
Ma rozszerzoną wiedzę metodologiczną na temat projektowania i prowadzenia badań w pedagogice.
Umiejętności
Posiada rozwinięte umiejętności badawcze: potrafi, wykorzystując wiedzę z zakresu studiowanej specjalności, opracowywać i realizować projekty badawcze, w tym – określać i precyzować problemy oraz projektować ich eksplorację poznawczą w trakcie badań zespołowych.
Potrafi pracować w zespole badawczym w roli osoby współtworzącej postępowanie badawcze i realizującej powierzone jej zadania.
Kompetencje społeczne
Przejawia krytyczne podejście do poziomu swojej wiedzy i umiejętności w obszarze metodologii nauk społecznych, dąży do rozwoju osobistego i zawodowego w tym zakresie.
Literatura
W cyklu 2022L:
Zakres literatury podany w grupach zajęciowych |
W cyklu 2022Ln:
Zakres literatury podany w grupach zajęciowych |
W cyklu 2023Ln:
Zakres literatury podany w grupach zajęciowych |
W cyklu 2024L:
Lektura obowiązkowa |
W cyklu 2024Ln:
Zakres literatury podany w grupach zajęciowych |
Uwagi
W cyklu 2022L:
METODY KSZTAŁCENIA NAKŁAD PRACY STUDENTA Sumaryczna liczba punktów ECTS 2 |
W cyklu 2022Ln:
METODY KSZTAŁCENIA NAKŁAD PRACY STUDENTA Sumaryczna liczba punktów ECTS 2 |
W cyklu 2023Ln:
METODY KSZTAŁCENIA NAKŁAD PRACY STUDENTA Sumaryczna liczba punktów ECTS 2 |
W cyklu 2024Ln:
METODY KSZTAŁCENIA NAKŁAD PRACY STUDENTA Sumaryczna liczba punktów ECTS 2 |
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: