Projekty pedagogiczne - 2 IP-2F-PPE2
TREŚCI PROGRAMOWE
Projekty pedagogiczne: badania i działania. Prowadzenie dokumentacji i notatek terenowych. Realizacja zaprojektowanych działań i badania tych działań. Autorefleksja badacza i praktyka.
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
W cyklu 2020L: | W cyklu 2019L: |
Efekty kształcenia
Umiejętności
Potrafi wykorzystywać posiadaną wiedzę związaną z dzieckiem, uwarunkowaniami jego rozwoju, dobrostanu i funkcjonowania społecznego podczas projektowania zadań praktycznych.
Potrafi posługiwać się wyspecjalizowanymi metodami i narzędziami, w tym zaawansowanymi technikami informacyjno-komunikacyjnymi w celu rozwiązywania złożonych i nietypowych problemów dotyczących dziecka i dzieciństwa.
Potrafi przystosować istniejące lub opracować nowe metody i narzędzia.
Potrafi formułować i testować hipotezy związane z prostymi problemami badawczymi.
Potrafi samodzielnie planować i realizować działania na rzecz praw dziecka, jak również współdziałać w planowaniu i realizacji zadań badawczych związanych z prawami dziecka, a także pełnić rolę przywódczą w zespole realizującym zadania zawodowe.
Kompetencje społeczne
Jest gotów do krytycznej oceny odbieranych treści dotyczących praw dziecka i dzieciństwa.
Kryteria oceniania
Omawianie zagadnień teoretycznych, spotkania projektowe, opracowywanie informacji do wniosków projektowych, dyskusja, przygotowanie merytorycznej propozycji innowacyjnego projektu w postaci uzupełnionego wniosku projektowego/grantowego i ewentualne jego aplikacja
Literatura
- Aktywne społeczności. Zmian aspołeczna. Katalog praktyk, cz. 1, 2, 3. , CAL
- Przewodnik po programie Erasmus+
- Dokumenty zamieszczone na stronach internetowych: www.frse.org.pl ; www.power.gov.pl ; www.ngo.pl ; www.ore.edu.pl ; https://granty.pl/
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: