Kultura języka polskiego AP-3F-KJP
TREŚCI PROGRAMOWE:
Ustawa o języku polskim - analiza i komentarz - jak przeciwdziałać wulgaryzacji języka i ekspansji angloamerykanizmów. Kompetencja językowa i komunikacyjna. Słowo instrumentem pedagogicznego oddziaływania. Norma językowa, błąd językowy. Rodzaje błędów językowych. Poradnictwo językowe, wzory językowej poprawności. Rodzaje środków językowych, rodzaje form i gatunków wypowiedzi ustnych i pisemnych. Język w przestrzeni publicznej. Formy wypowiedzi - sztuka monologu, dialogu, debaty. Debaty oksfordzkie, istota i rodzaje wykładu, wypowiedzi okolicznościowych, rozmowy, sztuka erystyki - czyli prowadzenia sporów. Perswazja i manipulacja językowa, środki perswazji, istota perswazji pedagogicznej. SŁOWO instrumentem pedagogicznego oddziaływania, retoryka pedagogiczna i jej rola w dydaktyce i wychowaniu. Język jako narzędzie pracy nauczyciela. Praktyka wystąpień publicznych, etykieta korespondencji tradycyjnej i elektronicznej. Język mediów i cyberprzestrzeni, jego rola w dydaktyce i wychowaniu. Zabawy słowem. Kształtowanie wrażliwości dziecka na słowo na różnych etapach jego rozwoju. Kształtowanie wrażliwości na słowo przyszłych pedagogów. Terapia słowem i jej twórcze koncepty w pracy pedagoga. Stan współczesnej polszczyzny - diagnoza i prognoza.
W cyklu 2022L:
Przedmiot Kultura Języka przekazuje podstawy wiedzy o języku polskim, kształtuje wysoki poziom kompetencji lingwistycznej i komunikacyjnej, opisuje najważniejsze cechy współczesnej polszczyzny. Jednocześnie przekazuje wiedzę o podstawowych, najważniejszych kategoriach językowych - norma językowa, błędy językowe, kryteria poprawności językowej i innych. Kształtuje wysoki poziom świadomości językowej pedagogów, dla których język staje się podstawowym instrumentem pedagogicznego oddziaływania. Zaznajamia z Ustawą o Języku Polskim (2000r.), kompetencjami Rady Języka Polskiego. Uświadamia zmiany we współczesnej polszczyźnie, obiektem zainteresowania czyni też język mediów i cyberprzestrzeni. Oferuje diagnozę stanu polszczyzny w przestrzeni publicznej. Treści programowe: Ustawa o Języku Polskim-analiza i komentarz- jak przeciwdziałać wulgaryzacji języka i ekspansji angloamerykanizmów Kompetencja językowa i komunikacyjna. Słowo instrumentem pedagogicznego oddziaływania. Norma językowa, błąd językowy. Kryteria poprawności językowej. Rodzaje błędów językowych. Poradnictwo językowe, wzory językowej poprawności Rodzaje środków językowych, rodzaje form i gatunków wypowiedzi ustnych i pisemnych. Język w przestrzeni publicznej, analizy językowe wybranych wypowiedzi osób publicznych Formy wypowiedzi-sztuka monologu, dialogu, debaty. Debaty Oksfordzkie, istota i rodzaje wykładu, wypowiedzi okolicznościowych, rozmowy, sztuka erystyki- czyli prowadzenia sporów Perswazja i manipulacja językowa, środki perswazji, istota perswazji pedagogicznej SŁOWO instrumentem pedagogicznego oddziaływania , retoryka pedagogiczna i jej rola w dydaktyce i wychowaniu. Kongresy Kultury Języka, Międzynarodowy Dzień Języka Ojczystego, debaty o języku nienawiści. Omówienie Apelu KRASP-u przeciwko językowi nienawiści. Język mediów i cyberprzestrzeni, jego rola w dydaktyce i wychowaniu. Zabawy słowem. Kształtowanie wrażliwości dziecka na słowo na różnych etapach jego rozwoju. Kształtowanie wrażliwości na słowo przyszłych pedagogów wszystkich specjalności. Terapia słowem i jej twórcze koncepty w pracy pedagoga ogólnego i specjalnego, pedagoga o profilu praktycznym. Stan współczesnej polszczyzny- diagnoza i prognoza. Analizy językowe różnych tekstów współczesnej kultury, języka mediów i nowych mediów. „Odpowiednie dać rzeczy słowo”kultura języka w pracy pedagoga - synteza materiału |
W cyklu 2022Ln:
Przedmiot Kultura Języka przekazuje podstawy wiedzy o języku polskim, kształtuje wysoki poziom kompetencji lingwistycznej i komunikacyjnej, opisuje najważniejsze cechy współczesnej polszczyzny. Jednocześnie przekazuje wiedzę o podstawowych, najważniejszych kategoriach językowych - norma językowa, błędy językowe, kryteria poprawności językowej i innych. Kształtuje wysoki poziom świadomości językowej pedagogów, dla których język staje się podstawowym instrumentem pedagogicznego oddziaływania. Zaznajamia z Ustawą o Języku Polskim (2000r.), kompetencjami Rady Języka Polskiego. Uświadamia zmiany we współczesnej polszczyźnie, obiektem zainteresowania czyni też język mediów i cyberprzestrzeni. Oferuje diagnozę stanu polszczyzny w przestrzeni publicznej. Treści programowe: Ustawa o Języku Polskim-analiza i komentarz- jak przeciwdziałać wulgaryzacji języka i ekspansji angloamerykanizmów Kompetencja językowa i komunikacyjna. Słowo instrumentem pedagogicznego oddziaływania. Norma językowa, błąd językowy. Kryteria poprawności językowej. Rodzaje błędów językowych. Poradnictwo językowe, wzory językowej poprawności Rodzaje środków językowych, rodzaje form i gatunków wypowiedzi ustnych i pisemnych. Język w przestrzeni publicznej, analizy językowe wybranych wypowiedzi osób publicznych Formy wypowiedzi-sztuka monologu, dialogu, debaty. Debaty Oksfordzkie, istota i rodzaje wykładu, wypowiedzi okolicznościowych, rozmowy, sztuka erystyki- czyli prowadzenia sporów Perswazja i manipulacja językowa, środki perswazji, istota perswazji pedagogicznej SŁOWO instrumentem pedagogicznego oddziaływania , retoryka pedagogiczna i jej rola w dydaktyce i wychowaniu. Kongresy Kultury Języka, Międzynarodowy Dzień Języka Ojczystego, debaty o języku nienawiści. Omówienie Apelu KRASP-u przeciwko językowi nienawiści. Język mediów i cyberprzestrzeni, jego rola w dydaktyce i wychowaniu. Zabawy słowem. Kształtowanie wrażliwości dziecka na słowo na różnych etapach jego rozwoju. Kształtowanie wrażliwości na słowo przyszłych pedagogów wszystkich specjalności. Terapia słowem i jej twórcze koncepty w pracy pedagoga ogólnego i specjalnego, pedagoga o profilu praktycznym. Stan współczesnej polszczyzny- diagnoza i prognoza. Analizy językowe różnych tekstów współczesnej kultury, języka mediów i nowych mediów. „Odpowiednie dać rzeczy słowo”kultura języka w pracy pedagoga - synteza materiału |
W cyklu 2023L:
Przedmiot Kultura Języka przekazuje podstawy wiedzy o języku polskim, kształtuje wysoki poziom kompetencji lingwistycznej i komunikacyjnej, opisuje najważniejsze cechy współczesnej polszczyzny. Jednocześnie przekazuje wiedzę o podstawowych, najważniejszych kategoriach językowych - norma językowa, błędy językowe, kryteria poprawności językowej i innych. Kształtuje wysoki poziom świadomości językowej pedagogów, dla których język staje się podstawowym instrumentem pedagogicznego oddziaływania. Zaznajamia z Ustawą o Języku Polskim (2000r.), kompetencjami Rady Języka Polskiego. Uświadamia zmiany we współczesnej polszczyźnie, obiektem zainteresowania czyni też język mediów i cyberprzestrzeni. Oferuje diagnozę stanu polszczyzny w przestrzeni publicznej. Treści programowe: Ustawa o Języku Polskim-analiza i komentarz- jak przeciwdziałać wulgaryzacji języka i ekspansji angloamerykanizmów Kompetencja językowa i komunikacyjna. Słowo instrumentem pedagogicznego oddziaływania. Norma językowa, błąd językowy. Kryteria poprawności językowej. Rodzaje błędów językowych. Poradnictwo językowe, wzory językowej poprawności Rodzaje środków językowych, rodzaje form i gatunków wypowiedzi ustnych i pisemnych. Język w przestrzeni publicznej, analizy językowe wybranych wypowiedzi osób publicznych Formy wypowiedzi-sztuka monologu, dialogu, debaty. Debaty Oksfordzkie, istota i rodzaje wykładu, wypowiedzi okolicznościowych, rozmowy, sztuka erystyki- czyli prowadzenia sporów Perswazja i manipulacja językowa, środki perswazji, istota perswazji pedagogicznej SŁOWO instrumentem pedagogicznego oddziaływania , retoryka pedagogiczna i jej rola w dydaktyce i wychowaniu. Kongresy Kultury Języka, Międzynarodowy Dzień Języka Ojczystego, debaty o języku nienawiści. Omówienie Apelu KRASP-u przeciwko językowi nienawiści. Język mediów i cyberprzestrzeni, jego rola w dydaktyce i wychowaniu. Zabawy słowem. Kształtowanie wrażliwości dziecka na słowo na różnych etapach jego rozwoju. Kształtowanie wrażliwości na słowo przyszłych pedagogów wszystkich specjalności. Terapia słowem i jej twórcze koncepty w pracy pedagoga ogólnego i specjalnego, pedagoga o profilu praktycznym. Stan współczesnej polszczyzny- diagnoza i prognoza. Analizy językowe różnych tekstów współczesnej kultury, języka mediów i nowych mediów. „Odpowiednie dać rzeczy słowo”kultura języka w pracy pedagoga - synteza materiału |
W cyklu 2023Ln:
Przedmiot Kultura Języka przekazuje podstawy wiedzy o języku polskim, kształtuje wysoki poziom kompetencji lingwistycznej i komunikacyjnej, opisuje najważniejsze cechy współczesnej polszczyzny. Jednocześnie przekazuje wiedzę o podstawowych, najważniejszych kategoriach językowych - norma językowa, błędy językowe, kryteria poprawności językowej i innych. Kształtuje wysoki poziom świadomości językowej pedagogów, dla których język staje się podstawowym instrumentem pedagogicznego oddziaływania. Zaznajamia z Ustawą o Języku Polskim (2000r.), kompetencjami Rady Języka Polskiego. Uświadamia zmiany we współczesnej polszczyźnie, obiektem zainteresowania czyni też język mediów i cyberprzestrzeni. Oferuje diagnozę stanu polszczyzny w przestrzeni publicznej. Treści programowe: Ustawa o Języku Polskim-analiza i komentarz- jak przeciwdziałać wulgaryzacji języka i ekspansji angloamerykanizmów Kompetencja językowa i komunikacyjna. Słowo instrumentem pedagogicznego oddziaływania. Norma językowa, błąd językowy. Kryteria poprawności językowej. Rodzaje błędów językowych. Poradnictwo językowe, wzory językowej poprawności Rodzaje środków językowych, rodzaje form i gatunków wypowiedzi ustnych i pisemnych. Język w przestrzeni publicznej, analizy językowe wybranych wypowiedzi osób publicznych Formy wypowiedzi-sztuka monologu, dialogu, debaty. Debaty Oksfordzkie, istota i rodzaje wykładu, wypowiedzi okolicznościowych, rozmowy, sztuka erystyki- czyli prowadzenia sporów Perswazja i manipulacja językowa, środki perswazji, istota perswazji pedagogicznej SŁOWO instrumentem pedagogicznego oddziaływania , retoryka pedagogiczna i jej rola w dydaktyce i wychowaniu. Kongresy Kultury Języka, Międzynarodowy Dzień Języka Ojczystego, debaty o języku nienawiści. Omówienie Apelu KRASP-u przeciwko językowi nienawiści. Język mediów i cyberprzestrzeni, jego rola w dydaktyce i wychowaniu. Zabawy słowem. Kształtowanie wrażliwości dziecka na słowo na różnych etapach jego rozwoju. Kształtowanie wrażliwości na słowo przyszłych pedagogów wszystkich specjalności. Terapia słowem i jej twórcze koncepty w pracy pedagoga ogólnego i specjalnego, pedagoga o profilu praktycznym. Stan współczesnej polszczyzny- diagnoza i prognoza. Analizy językowe różnych tekstów współczesnej kultury, języka mediów i nowych mediów. „Odpowiednie dać rzeczy słowo”kultura języka w pracy pedagoga - synteza materiału |
W cyklu 2024L:
Przedmiot Kultura Języka przekazuje podstawy wiedzy o języku polskim, kształtuje wysoki poziom kompetencji lingwistycznej i komunikacyjnej, opisuje najważniejsze cechy współczesnej polszczyzny. Jednocześnie przekazuje wiedzę o podstawowych, najważniejszych kategoriach językowych - norma językowa, błędy językowe, kryteria poprawności językowej i innych. Kształtuje wysoki poziom świadomości językowej pedagogów, dla których język staje się podstawowym instrumentem pedagogicznego oddziaływania. Zaznajamia z Ustawą o Języku Polskim (2000r.), kompetencjami Rady Języka Polskiego. Uświadamia zmiany we współczesnej polszczyźnie, obiektem zainteresowania czyni też język mediów i cyberprzestrzeni. Oferuje diagnozę stanu polszczyzny w przestrzeni publicznej. Treści programowe: Ustawa o Języku Polskim-analiza i komentarz- jak przeciwdziałać wulgaryzacji języka i ekspansji angloamerykanizmów Kompetencja językowa i komunikacyjna. Słowo instrumentem pedagogicznego oddziaływania. Norma językowa, błąd językowy. Kryteria poprawności językowej. Rodzaje błędów językowych. Poradnictwo językowe, wzory językowej poprawności Rodzaje środków językowych, rodzaje form i gatunków wypowiedzi ustnych i pisemnych. Język w przestrzeni publicznej, analizy językowe wybranych wypowiedzi osób publicznych Formy wypowiedzi-sztuka monologu, dialogu, debaty. Debaty Oksfordzkie, istota i rodzaje wykładu, wypowiedzi okolicznościowych, rozmowy, sztuka erystyki- czyli prowadzenia sporów Perswazja i manipulacja językowa, środki perswazji, istota perswazji pedagogicznej SŁOWO instrumentem pedagogicznego oddziaływania , retoryka pedagogiczna i jej rola w dydaktyce i wychowaniu. Kongresy Kultury Języka, Międzynarodowy Dzień Języka Ojczystego, debaty o języku nienawiści. Omówienie Apelu KRASP-u przeciwko językowi nienawiści. Język mediów i cyberprzestrzeni, jego rola w dydaktyce i wychowaniu. Zabawy słowem. Kształtowanie wrażliwości dziecka na słowo na różnych etapach jego rozwoju. Kształtowanie wrażliwości na słowo przyszłych pedagogów wszystkich specjalności. Terapia słowem i jej twórcze koncepty w pracy pedagoga ogólnego i specjalnego, pedagoga o profilu praktycznym. Stan współczesnej polszczyzny- diagnoza i prognoza. Analizy językowe różnych tekstów współczesnej kultury, języka mediów i nowych mediów. „Odpowiednie dać rzeczy słowo”kultura języka w pracy pedagoga - synteza materiału |
W cyklu 2024Ln:
Przedmiot Kultura Języka przekazuje podstawy wiedzy o języku polskim, kształtuje wysoki poziom kompetencji lingwistycznej i komunikacyjnej, opisuje najważniejsze cechy współczesnej polszczyzny. Jednocześnie przekazuje wiedzę o podstawowych, najważniejszych kategoriach językowych - norma językowa, błędy językowe, kryteria poprawności językowej i innych. Kształtuje wysoki poziom świadomości językowej pedagogów, dla których język staje się podstawowym instrumentem pedagogicznego oddziaływania. Zaznajamia z Ustawą o Języku Polskim (2000r.), kompetencjami Rady Języka Polskiego. Uświadamia zmiany we współczesnej polszczyźnie, obiektem zainteresowania czyni też język mediów i cyberprzestrzeni. Oferuje diagnozę stanu polszczyzny w przestrzeni publicznej. Treści programowe: Ustawa o Języku Polskim-analiza i komentarz- jak przeciwdziałać wulgaryzacji języka i ekspansji angloamerykanizmów Kompetencja językowa i komunikacyjna. Słowo instrumentem pedagogicznego oddziaływania. Norma językowa, błąd językowy. Kryteria poprawności językowej. Rodzaje błędów językowych. Poradnictwo językowe, wzory językowej poprawności Rodzaje środków językowych, rodzaje form i gatunków wypowiedzi ustnych i pisemnych. Język w przestrzeni publicznej, analizy językowe wybranych wypowiedzi osób publicznych Formy wypowiedzi-sztuka monologu, dialogu, debaty. Debaty Oksfordzkie, istota i rodzaje wykładu, wypowiedzi okolicznościowych, rozmowy, sztuka erystyki- czyli prowadzenia sporów Perswazja i manipulacja językowa, środki perswazji, istota perswazji pedagogicznej SŁOWO instrumentem pedagogicznego oddziaływania , retoryka pedagogiczna i jej rola w dydaktyce i wychowaniu. Kongresy Kultury Języka, Międzynarodowy Dzień Języka Ojczystego, debaty o języku nienawiści. Omówienie Apelu KRASP-u przeciwko językowi nienawiści. Język mediów i cyberprzestrzeni, jego rola w dydaktyce i wychowaniu. Zabawy słowem. Kształtowanie wrażliwości dziecka na słowo na różnych etapach jego rozwoju. Kształtowanie wrażliwości na słowo przyszłych pedagogów wszystkich specjalności. Terapia słowem i jej twórcze koncepty w pracy pedagoga ogólnego i specjalnego, pedagoga o profilu praktycznym. Stan współczesnej polszczyzny- diagnoza i prognoza. Analizy językowe różnych tekstów współczesnej kultury, języka mediów i nowych mediów. „Odpowiednie dać rzeczy słowo”kultura języka w pracy pedagoga - synteza materiału |
Cele Zrównoważonego Rozwoju ONZ
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
Wiedza
Student/ka zna podstawowe pojęcia związane z wiedzą o kulturze języka i rozumie ich sensy w kontekście nauk humanistycznych i społecznych. Rozumie teoretyczne i praktyczne znaczenia językowych i komunikacyjnych kompetencji współczesnego użytkownika języka i postrzega je w kontekście kultury bycia, pedagoga w szczególności.
Zna i rozumie Ustawę o Języku Polskim i jej konsekwencje jurydyczne. Zna i rozumie podstawowe pojęcia związane z kulturą języka: norma językowa, kryteria poprawności językowej, rodzaje błędów językowych itp.
Zna znaczenie języka jako narzędzia pracy nauczyciela; problematykę pracy z uczniami z ograniczoną znajomością języka polskiego; metody porozumiewania się w celach dydaktycznych – sztukę wykładania i zadawania pytań, sposoby zwiększania aktywności komunikacyjnej uczniów.
Rozumie praktyczne aspekty wystąpień publicznych – poprawność językową, etykę języka, etykietę korespondencji tradycyjnej i elektronicznej. Zna i rozumie europejskie i światowe kierunki edukacji doskonalącej poziom kompetencji językowych i komunikacyjnych.
Umiejętności
Student/ka potrafi dostrzegać i rozumieć zmiany zachodzące we współczesnej polszczyźnie.
Potrafi wyodrębniać i poddawać krytycznej analizie rolę słowa w przestrzeni publicznej, tradycyjnej i nowoczesnej dydaktyce, terapii słowem, pedagogicznych narracjach itp.
Rozumie rolę retoryki praktycznej w pracy współczesnego pedagoga i potrafi doskonalić swoje umiejętności komunikacyjne; poprawnie posługuje się językiem polskim.
Kompetencje społeczne
Student/ka jest świadomy/a roli języka w swojej przyszłej pracy i w życiu codziennym i chce korygować swoje błędy językowe.
Jest świadom znaczenia języka jako instrumentu pedagogicznego oddziaływania w pracy wychowawczej i jego roli w interakcjach społecznych.
Literatura
W cyklu 2022L:
Literatura obowiązkowa: Markowski A., Kultura języka polskiego, Warszawa 2006. Pisarek W., Słowa miedzy ludźmi, Warszawa 2006 Schopenhauer A., Erystyka czyli sztuka prowadzenia sporów, Warszawa 2008. Bralczyk J . Markowski A. Miodek J Trzy po 33 Warszawa 2016 Literatura uzupełniająca: Bralczyk J., Mój język prywatny Warszawa 2004 Lewandowska- Tarasiuk E., Sztuka wystąpień publicznych, Warszawa 2003, wyd II Lewandowska- Tarasiuk E., W teatrze prezentacji. O sztuce perswazji, Warszawa 2005. Akty prawne o języku polskim z nowelizacją 200-2003 Apel KRASPu 2015 przeciwko mowie nienawiści. |
W cyklu 2022Ln:
Literatura obowiązkowa: · Markowski A., Kultura języka polskiego, Warszawa 2006. · Pisarek W., Słowa miedzy ludźmi, Warszawa 2006 · Schopenhauer A., Erystyka czyli sztuka prowadzenia sporów, Warszawa 2008. · Bralczyk J . Markowski A. Miodek J Trzy po 33 Warszawa 2016 Literatura uzupełniająca: · Bralczyk J., Mój język prywatny Warszawa 2004 · Lewandowska- Tarasiuk E., Sztuka wystąpień publicznych, Warszawa 2003, wyd II. |
W cyklu 2023L:
Literatura obowiązkowa: · Markowski A., Kultura języka polskiego, Warszawa 2006. · Pisarek W., Słowa miedzy ludźmi, Warszawa 2006 · Schopenhauer A., Erystyka czyli sztuka prowadzenia sporów, Warszawa 2008. · Bralczyk J . Markowski A. Miodek J Trzy po 33 Warszawa 2016 Literatura uzupełniająca: · Bralczyk J., Mój język prywatny Warszawa 2004 · Lewandowska- Tarasiuk E., Sztuka wystąpień publicznych, Warszawa 2003, wyd II. |
W cyklu 2023Ln:
Literatura obowiązkowa: · Markowski A., Kultura języka polskiego, Warszawa 2006. · Pisarek W., Słowa miedzy ludźmi, Warszawa 2006 · Schopenhauer A., Erystyka czyli sztuka prowadzenia sporów, Warszawa 2008. · Bralczyk J . Markowski A. Miodek J Trzy po 33 Warszawa 2016 Literatura uzupełniająca: · Bralczyk J., Mój język prywatny Warszawa 2004 · Lewandowska- Tarasiuk E., Sztuka wystąpień publicznych, Warszawa 2003, wyd II. |
W cyklu 2024L:
Literatura obowiązkowa: · Markowski A., Kultura języka polskiego, Warszawa 2006. · Pisarek W., Słowa miedzy ludźmi, Warszawa 2006 · Schopenhauer A., Erystyka czyli sztuka prowadzenia sporów, Warszawa 2008. · Bralczyk J . Markowski A. Miodek J Trzy po 33 Warszawa 2016 Literatura uzupełniająca: · Bralczyk J., Mój język prywatny Warszawa 2004 · Lewandowska- Tarasiuk E., Sztuka wystąpień publicznych, Warszawa 2003, wyd II. |
W cyklu 2024Ln:
Literatura obowiązkowa: · Markowski A., Kultura języka polskiego, Warszawa 2006. · Pisarek W., Słowa miedzy ludźmi, Warszawa 2006 · Schopenhauer A., Erystyka czyli sztuka prowadzenia sporów, Warszawa 2008. · Bralczyk J . Markowski A. Miodek J Trzy po 33 Warszawa 2016 Literatura uzupełniająca: · Bralczyk J., Mój język prywatny Warszawa 2004 · Lewandowska- Tarasiuk E., Sztuka wystąpień publicznych, Warszawa 2003, wyd II. |
Uwagi
W cyklu 2022L:
godziny kontaktowe - 30 (wykłady) czytanie zalecanej literatury - 10 godziny potrzebne do przygotowania się do egzaminu - 10 autorska analiza językowa tekstów z przestrzeni publicznej - 10 |
W cyklu 2022Ln:
godziny kontaktowe - 30 (wykłady) czytanie zalecanej literatury - 10 godziny potrzebne do przygotowania się do egzaminu - 10 autorska analiza językowa tekstów z przestrzeni publicznej - 10 |
W cyklu 2023L:
godziny kontaktowe - 30 (wykłady) czytanie zalecanej literatury - 10 godziny potrzebne do przygotowania się do egzaminu - 10 autorska analiza językowa tekstów z przestrzeni publicznej - 10 |
W cyklu 2023Ln:
godziny kontaktowe - 30 (wykłady) czytanie zalecanej literatury - 10 godziny potrzebne do przygotowania się do egzaminu - 10 autorska analiza językowa tekstów z przestrzeni publicznej - 10 |
W cyklu 2024L:
godziny kontaktowe - 30 (wykłady) czytanie zalecanej literatury - 10 godziny potrzebne do przygotowania się do egzaminu - 10 autorska analiza językowa tekstów z przestrzeni publicznej - 10 |
W cyklu 2024Ln:
godziny kontaktowe - 30 (wykłady) czytanie zalecanej literatury - 10 godziny potrzebne do przygotowania się do egzaminu - 10 autorska analiza językowa tekstów z przestrzeni publicznej - 10 |
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: