Wspieranie rozwoju osobowości małego dziecka 20-3S-WRD
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
Wiedza
Potrafi scharakteryzować poszczególne etapy dzieciństwa z punktu widzenia zadań rozwojowych
Jest w stanie wskazać osoby i instytucje kluczowe dla rozwoju osobowości małego dziecka
Umiejętności
Potrafi w ogólnym zarysie wyznaczyć kierunki i sposoby wspierania rozwoju osobowości odpowiednie dla poszczególnych etapów dzieciństwa
Potrafi wykorzystać tekst naukowy dla planowania praktycznych działań w obszarze wpierania rozwoju osobowości w okresie dzieciństwa
Kompetencje społeczne
Jest wrażliwy na potrzeby małego dziecka, dostrzega szanse i zagrożenia rozwoju osobowości charakterystyczne dla poszczególnych etapów rozwoju w dzieciństwie
Sposób pomiaru
Prezentacja, praca pisemna
Ćwiczenia realizowane podczas zajęć, praca pisemna
Ocena wypowiedzi podczas dyskusji
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: