Kształtowanie motywacji do nauki uczniów o szczególnych potrzebach edukacyjnych 20-3S-KMN
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
W cyklu 2017Zn: | W cyklu 2017Z: | W cyklu 2019Zn: | W cyklu 2019Z: |
Efekty kształcenia
Wiedza
- Jest w stanie wymienić i scharakteryzować przedstawione w trakcie zajęć koncepcje motywacji odnoszące się do teorii atrybucji, samo-dederminacji, samokontroli, celów
- Zna przyczyny problemów motywacyjne i potrzeby uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
Umiejętności
- Umie analizować braki motywacyjne uczniów o specjalnych potrzebach motywacyjnych z punktu widzenia w/w teorii
- Potrafi posłużyć się różnymi koncepcjami w rozwijaniu motywacji do nauki
- Potrafi odpowiednio zorganizować środowisko edukacyjne ucznia ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
- Potrafi współpracować z rodzicami i nauczycielami ucznia w procesie wspierania jego motywacji
Kompetencje społeczne
- Potrafi pracować w grupie
- Postępuje zgodnie z zasadami etyki psychologa
- Jest wrażliwy na potrzeby osób o różnych deficytach
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: