Ilościowe badania w edukacji 20-3S-IJB
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
W cyklu 2017Zn: | W cyklu 2016Z: | W cyklu 2016Zn: | W cyklu 2017Z: |
Efekty kształcenia
Wiedza
- Uczestnik kursu zna terminologię używaną w metodologii badań ilościowych oraz jej zastosowanie w planowaniu i analizowaniu wyników badań edukacyjnych
- Uczestnik kursu po jego ukończeniu ma uporządkowaną i pogłębioną wiedzę na temat ilościowych badań edukacyjnych o zasięgu krajowym (EWD, egzaminy zewnętrzne, eksperyment kwidzyński) oraz międzynarodowym (PISA, TEDS, PIRLS, ESLC, PIAAC)
- Uczestnik kursu pozna podstawowe problemy ilościowego pomiaru w edukacji
Umiejętności
- Uczestnik kursu nabędzie umiejętności wykorzystywania i integrowania wiedzy teoretycznej z zakresu ilościowych badań edukacyjnych w celu analizy problemów i hipotez badawczych dotyczących edukacji
- Uczestnik kursu posiądzie umiejętności analizy danych z badań edukacyjnych
Kompetencje społeczne
- Uczestnik podejmuje trud i odznacza się wytrwałością w podejmowaniu indywidualnych i zespołowych działań na rzecz zgłębiania wiedzy o programach badawczych z zakresu edukacji i wykorzystania wyników badań w polityce oświatowej oraz pracy jako psycholog szkolny
- Uczestnik ma pozytywne nastawienie do nabywania wiedzy z badań edukacyjnych
Sposób pomiaru:
Test wiedzy, prace domowe
Test wiedzy
Wykonywanie ćwiczeń i zadań grupowych w trakcie zajęć
Prace domowe , wykonywanie ćwiczeń w trakcie zajęć
Ocena ustnej wypowiedzi
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: