Indywidualna i grupowa praca z uczniem 20-3S-IGU
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
W cyklu 2016Z: | W cyklu 2017Z: | W cyklu 2017Zn: | W cyklu 2018Z: | W cyklu 2018Zn: | W cyklu 2016Zn: |
Efekty kształcenia
Wiedza
Definiować pojęcie profilaktycznych oddziaływań
Umiejętności
Przeprowadzić diagnozę całościową i/lub dotyczącą określonego aspektu funkcjonowania ucznia
Zanalizować przykładowe studium przypadku, w tym wyodrębnić przyczyny i mechanizmy utrwalające problem/ trudności w celu zaplanowania interwencji
Zanalizować i interpretować potrzeby rozwojowe ucznia, które mogą zostać zaspokojone na terenie szkoły w ramach oddziaływań promocyjnych i profilaktycznych
Wygenerować, przeanalizować i uzasadnić pomysły jak można pomóc uczniowi w konkretnej sytuacji
Opracować mini-warsztat dla uczniów
Kompetencje społeczne
Współpracuje zadaniowo w grupie
Docenia wagę zespołowego rozwiązywania problemów
Dostrzega i formułuje problemy etyczne w pracy
Jest odpowiedzialny w wykonywaniu wyznaczonych zadań
Dostrzega specyfikę i znaczenie relacji interpersonalnych w kontakcie psychologicznym
Sposób pomiaru
Ocena wypowiedzi w trakcie zajęć
Ocena zaplanowanej i przeprowadzonej przez studenta uczniowskiej diagnozy (zadanie domowe)
Dyskusja oceniana
Ocena wykonanie zadania domowego, dyskusja oceniana
Ocena na podstawie obserwacji pracy w grupie, sposobu i jakości pracy, wywiązywania się z zadań
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: