Psychopatologia rozwoju 10-5F-PRU1
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
W cyklu 2017Zn: | W cyklu 2016Z: | W cyklu 2018Zn: | W cyklu 2017Z: | W cyklu 2016Zn: |
Efekty kształcenia
Wiedza
PC2 KS W01 Zna na poziomie rozszerzonym koncepcje związane z psychopatologią rozwoju osób ze
specjalnymi potrzebami edukacyjnymi i rozumie różnorodne uwarunkowania tych procesów
PC2_KS_W03 Ma uporządkowaną, pogłębioną i poszerzoną wiedzę o systemach wsparcia osób ze
specjalnymi potrzebami edukacyjnymi, ich specyfice i procesach w nich zachodzących
PC2_KS_W05 Ma poszerzoną wiedzę o uczestnikach rehabilitacji, edukacji, terapii i resocjalizacji, ich
specjalnych potrzebach oraz o metodach diagnozowania i oceny jakości usług
PC2_KK_W06 Zna i porównuje poznane koncepcje normy, normalności, zdrowia psychicznego oraz
patologii wyodrębniając różnice między nimi
Umiejętności
PC2_KK_U02 Posiada umiejętność spójnego, precyzyjnego i rozbudowanego wypowiadania się w
mowie i piśmie, oraz formułowania konstruktywnych uzasadnień na tematy dotyczące różnych
zagadnień z psychopatologii rozwoju, wykorzystując różne ujęcia teoretyczne z dorobku pedagogiki
specjalnej, jak i innych nauk humanistycznych i społecznych
PC2_KK_U04 Potrafi rozpoznawać ważną empirycznie przestrzeń badawczą z zakresu psychopatologii
rozwoju, ustalać założenia koncepcyjne badań, prowadzić badania, analizować i interpretować
wyniki, formułować wnioski oraz wskazywać obszary dalszych badań
Kompetencje społeczne
PC2_KK_K04 Ma świadomość konieczności zachowania się w sposób profesjonalny i przestrzegania
zasad etyki zawodowej
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: