TI w pracy ze zdolnymi 10-4S-TIZ1
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
PE2_W13
Ma pogłębioną i uporządkowaną wiedzę o różnych środowiskach wychowawczych, ich specyfice i procesach w nich zachodzących:- zna uwarunkowania kształtowania jednostki zdolnej oraz postawy twórczej jednostki,- zna gamę programów komputerowych, które można zastosować w procesie identyfikacji uczniów zdolnych.
PE2_U09
Potrafi generować oryginalne rozwiązania złożonych problemów pedagogicznych i prognozować przebieg ich rozwiązywania oraz przewidywać skutki planowanych działań w określonych obszarach praktycznych:- planuje (z wykorzystaniem komputera) działania służące rozpoznawaniu uczniów zdolnych,- przygotowuje prezentacje multimedialne służące rozwijaniu uzdolnień uczniów (quizy edukacyjne) na różnych szczeblach edukacyjnych.
PE2_K07
Jest wrażliwy na problemy edukacyjne, gotowy do komunikowania się i współpracy z otoczeniem, w tym z osobami nie będącymi specjalistami w danej dziedzinie, oraz do aktywnego uczestnictwa w grupach i organizacjach realizujących działania pedagogiczne:- jest wrażliwy na potrzeby uczniów zdolnych.
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: