Wspomagające i alternatywne metody komunikacji 10-2S-WAM
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
PC1_KS_W03
Zna specyfikę zaburzeń lub braku mowy werbalnej. Jej przyczyny i uwarunkowania.
PC1_KS_W01
Ma podstawową, uporządkowaną wiedzę na temat rozwoju mowy, miejsca komunikacji w codziennym życiu człowieka.
PC1_KS_W03
Zna wybrane systemy AAC, potrafi omówić ich specyfikę, wie jakie aspekty obejmuje diagnoza kompetencji komunikacyjnych dziecka z zaburzeniami komunikacji.
PC1_KS_W04
Ma podstawową wiedzę dotyczącą edukacji uczniów z zaburzeniami komunikacji. Wie jakiego wsparcia wymagają tacy uczniowie oraz do kogo powinien skierować rodziców dziecka z zaburzeniami w komunikacji.
PC1_KS_W06
Ma podstawową wiedzę na temat sposobów pracy z dzieckiem nie posługującym się mową werbalną.
PC1_KS_U02
Potrafi przeprowadzić wstępną diagnozę kompetencji komunikacyjnych dziecka niemówiącego.
PC1_KS_U04
Potrafi opracować pomoc komunikacyjną dla określonego dziecka z zaburzeniami komunikacji.
PC1_KS_K02
Wyraźnie uwzględnia indywidualne potrzeby dziecka przy projektowaniu specjalistycznych metod oddziaływania.
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: