Ocenianie i ewaluacja w szkole integracyjnej 10-2S-OEI
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
W cyklu 2018L: | W cyklu 2017L: | W cyklu 2016L: |
Efekty kształcenia
PC1_KS_W04
Zna podstawy formalne i prawne dotyczące oceniania uczniów i ewaluacji.
PC1_KS_W03
Ma podstawową, uporządkowaną wiedzę o funkcjach procesu oceniania i psychologicznych konsekwencjach oceny.
PC1_KS_W06
Zna zasady formułowania ocen opisowych i zna różnice między zastosowaniem oceny opisowej i skali stopni szkolnych.
PC1_KS_U04
Umie sformułować kryteria oceniania i ewaluacji w odniesieniu do podstawy programowej.
PC1_KS_U04
Umie sformułować ocenę opisową.
PC1_KS_U04
Umie zidentyfikować problemy i trudności związane z procesem oceniania i ewaluacji uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi.
PC1_KS_U05
Umie dokonywać próby diagnozy funkcji danej oceny w konkretnej sytuacji edukacyjnej, korzystając z informacji zwrotnej pochodzącej od ucznia.
PC1_KS_K02
Wyraźnie uwzględnia indywidualne potrzeby dziecka przy projektowaniu specjalistycznych metod oddziaływania.
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: