Praktyka asystencko-pedagogiczna w specjalnych ośrodkach szkolno-wychowawczych dla dzieci słabowidzących i niewidomych 10-2P-TYF2b
DRUKI DO POBRANIA
Uwaga ! dokumenty należy drukować dwustronnie.
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
W cyklu 2020Z: | W cyklu 2020L: | W cyklu 2018L: | W cyklu 2017L: | W cyklu 2019L: |
Efekty kształcenia
Wiedza
PC1_KS_W02 PC1_KS_W03 Zna założenia organizacyjne specjalnego ośrodka szkolno-wychowawczego dla uczniów z dysfunkcją wzroku
PC1_KS_W02 Zna założenia programowe, podstawę programową oraz zakres treści realizowanych w ramach zajęć w klasach 1-3 z uczniami niewidomymi i słabowidzącymi
PC1_KS_W03 Prawidłowo na poziomie podstawowym posługuje się terminologią z zakresu tyflodydaktyki
Umiejętności
PC1_KS_U03 Zna zasady, metody i formy nauczania zintegrowanego uczniów z dysfunkcją wzroku m.in. poprawnie określa cele zajęć dydaktycznych, środki dydaktyczne, itd.; prawidłowo dokonuje zapisu obserwacji zajęć dydaktyczno-wychowawczych
PC1_KS_U03 PC1_KS_U04 Dokonuje na poziomie elementarnym, z pomocą nauczyciela, funkcjonalnej oceny potrzeb i możliwości edukacyjnych uczniów z dysfunkcją wzroku na podstawie materiału obserwacyjnego zebranego podczas hospitacji zajęć prowadzonych przez opiekuna praktyk w placówce
PC1_KS_U03 Potrafi z pomocą opiekuna praktyk w sposób metodycznie poprawny zaplanować i przeprowadzić zajęcia zintegrowane dla uczniów niewidomych i słabowidzących według samodzielnie przygotowanego scenariusza
Kompetencje społeczne
PC1_KS_K02 Wykazuje wrażliwość na potrzeby i możliwości uczniów niewidomych i słabowidzących
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: