Kierunki pedagogiki współczesnej 10-2F-KPE1
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
W cyklu 2017Ln: | W cyklu 2017L: | W cyklu 2016L: | W cyklu 2018Ln: | W cyklu 2018L: | W cyklu 2016Ln: |
Efekty kształcenia
1. WIEDZA
Po zakończeniu przedmiotu student:
PC1_KK_W11
Zna proces różnicowania teoretycznego pedagogiki jako dyscypliny nauki i rozumie jego uwarunkowania
PC1_KK_W11
Zna i rozumie elementarną systematykę głównychkierunków teoretycznych i paradygmatów pedagogiki
PC1_KK_W11
Zna główne wyznaczniki teoretycznei metodologiczne wybranych kierunków teoretycznychpedagogiki oraz rozumie ich przesłanki filozoficzne i naukoznawcze w zakresie pojmowania pedagogiki jako nauki, przedmiotu jej badań i sposobu poznania naukowego
PC1_KK_W11
Zna i rozumie podstawowe implikacje głównych kierunków teoretycznych pedagogiki dla pojmowania
procesu wychowania i kształtowania jego praktyki
2. UMIEJĘTNOŚCI
Po zakończeniu przedmiotu student:
PC1_KK_U01
Potrafi przygotować prezentację zagadnienia pedagogicznego związanego z konkretnym kierunkiem
pedagogiki współczesnej oraz formułować argumenty odwołujące się do różnorodnych perspektyw teoretycznych w pedagogice
PC1_KK_U01
Potrafi formułować elementarne interpretacje wybranych problemów wychowawczychi oświatowych, wykorzystując argumenty odwołującesię do różnorodnych perspektyw teoretycznych w pedagogice
3. KOMPETENCJE SPOŁECZNE
Po zakończeniu przedmiotu student:
PC1_KK_K01
Ma świadomość poziomu swojej wiedzyi umiejętności, rozumie potrzebę ciągłegodokształcania się zawodowego i rozwoju osobistego,dokonuje samooceny własnych kompetencji idoskonali umiejętności, wyznacza kierunki własnego rozwoju i kształcenia
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: