Trening umiejętności komunikacyjnych w pracy animatora kultury 10-1S-TUA1
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
W cyklu 2020Z:
TREŚCI PRZEDMIOTU Treści ogólne przedmiotu dotyczą: |
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
Efekty zgodne z PROGRAMEM KSZTAŁCENIA dla kierunku: PEDAGOGIKA (PE) Poziom kształcenia: studia pierwszego stopnia Profil akademicki wprowadzony Uchwałą Rady Wydziału NP. nr 629/15-16 obowiązujący od roku akademickiego 2016/17
* dla specjalności ASK-EW
WIEDZA
PE1_W08
- Ma wiedzę z zakresu komunikowania się interpersonalnego w wymiarze werbalnym i niewerbalnym.
- Ma wiedzę na temat barier i blokad komunikacyjnych oraz sposobów ich przełamywania.
- Ma wiedzę dotyczącą zasad budowania poprawnych komunikatów.
PE1_W18
- Zna metody rozwoju kreatywności i kompetencji komunikacyjnych dla doskonalenia się zawodowego i osobowościowego.
PE1_W24
- Zna rodzaje i sposoby komunikacji, podstawowe błędy i blokady komunikacyjne występujące w pracy nauczyciela i animatora kultury.
UMIEJĘTNOŚCI
PE1_U14
- Potrafi analizować i doskonalić własne sposoby komunikacji stosowane w pracy nauczyciela i animatora kultury.
KOMPETENCJE SPOŁECZNE
PE1_K01
- Ma świadomość poziomu swojej wiedzy i umiejętności z zakresu komunikacji interpersonalnej, rozumie potrzebę ciągłego dokształcania się w tym zakresie.
----------------------------------------------------
Efekty zgodne z PROGRAMEM KSZTAŁCENIA dla kierunku: PEDAGOGIKA (PE) Poziom kształcenia: studia pierwszego stopnia Profil akademicki wprowadzony Uchwałą Rady Wydziału NP. nr 629/15-16 obowiązujący od roku akademickiego 2016/17
* dla specjalności ASK-K
WIEDZA
PE1 _W08
- Ma wiedzę z zakresu komunikowania się interpersonalnego w wymiarze werbalnym i niewerbalnym.
- Ma wiedzę na temat barier i blokad komunikacyjnych oraz sposobów ich przełamywania.
- Ma wiedzę dotyczącą zasad budowania poprawnych komunikatów.
PE1 _W18
- Zna metody rozwoju kreatywności i kompetencji komunikacyjnych dla doskonalenia się zawodowego i osobowościowego.
PE1 _W24
- Zna rodzaje i sposoby komunikacji, podstawowe błędy i blokady komunikacyjne występujące w pracy nauczyciela i animatora kultury.
UMIEJĘTNOŚCI
PE1 _U14
- Potrafi analizować i doskonalić własne sposoby komunikacji stosowane w pracy nauczyciela i animatora kultury.
KOMPETENCJE SPOŁECZNE
PE1_K01
- Ma świadomość ustawicznego podnoszenia własnych kompetencji zawodowych oraz ciągłej autodiagnozy posiadanych umiejętności komunikacyjnych.
Uwagi
W cyklu 2020Z:
LINK do zespołu dla III ASK-EW do TEAMS: KOD do zespołu dla III ASK-EW do TEAMS: LINK do zespołu dla III ASK-EK do TEAMS: KOD do zespołu dla III ASK-EK do TEAMS: METODY PRACY Ćwiczenia prowadzone metodą animacji grupy przy współudziale studentów z prezentacjami multimedialnymi, filmami dydaktycznymi, elementami dramy, socjoterapii, dyskusji, autorefleksji rozwojowej. NAKŁAD PRACY STUDENTA szacowany w godzinach potrzebnych do zrealizowania danej aktywności tj. (z zachowaniem zasady, że średnio 25 - 30 godzinom pracy odpowiada 1 punkt ECTS) |
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: