Reguły treningu twórczości 10-1S-RTT
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
W cyklu 2020Z:
1. Organizacja pracy zdalnej; omówienie tematyki zajęć i sposobu zaliczenia; |
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
W cyklu 2016Z: | W cyklu 2020Z: | W cyklu 2018Z: | W cyklu 2017Z: | W cyklu 2019Z: |
Efekty kształcenia
Efekty zgodne z PROGRAMEM KSZTAŁCENIA dla kierunku: PEDAGOGIKA (PE) Poziom kształcenia: studia pierwszego stopnia Profil akademicki wprowadzony Uchwałą Rady Wydziału NP. nr 629/15-16 obowiązujący od roku akademickiego 2016/17
WIEDZA
PE1_W08
- Określa warunki skuteczności oddziaływania lidera na grupę.
- Opracowuje wytyczne dotyczące zadań oraz sposobu wypowiedzi prowadzącego i grupy odnoszące się do treningu twórczości z komputerem w szkole podstawowej.
- Rozumie i wskazuje zadania dobrego lidera.
PE1_W24
- Posługuje się dostępnymi narzędziami diagnozowania predyspozycji twórczych i interpretuje uzyskane wyniki.
- Zna dostępne modele treningów twórczości i potrafi znaleźć ich zastosowanie w edukacji.
- Zna i wymienia znanych badaczy i teoretyków twórczości.
UMIEJĘTNOŚCI
PE1_U03
- Podejmuje działania praktyczne związane z realizacją treningów twórczości.
PE1_U07
- Planuje i konsultuje z pozostałymi członkami grupy i prowadzącym zadania treningu twórczości z komputerem używając języka specjalistycznego.
- Potrafi przekazać wiedzę i umiejętności dotyczące procesów twórczych.
- Stosuje różne metody aktywizujące, wpływające pozytywnie na przekaz informacji.
PE1_U08
- Posługuje się literaturą z zakresu pedagogiki twórczości w celu prezentacji własnych pomysłów oraz doskonalenia własnego warsztatu.
PE1_U09
- Dostrzega i uwzględnia specyfikę rozwojową dzieci i młodzieży w projektowanych i realizowanych zadaniach.
- Krytycznie dobiera zadania do projektowanego przez siebie treningu twórczości.
- Ocenia skuteczność dostępnych narzędzi służących rozwojowi predyspozycji twórczych wychowanków.
PE1_U11
- Dostrzega wagę samorozwoju i samorealizacji w życiu własnym i wychowanków.
- Projektuje i wdraża działania pedagogiczne na rzecz rozwoju postawy twórczej.
- Zachęca i inspiruje do dostrzegania i podejmowania problemów natury konwergencyjnej i dywergencyjnej w różnych dziedzinach.
PE1_U15
- Dostrzega i adaptuje się do potrzeb uczestników treningów twórczości.
- Dostrzega i wykorzystuje intuicję w realizacji treningów twórczości.
- Projektuje zadania służące ekspresji uczuć i myśli.
- Zwraca uwagę na rolę wyobraźni w realizacji treningów twórczości.
Uwagi
W cyklu 2020Z:
Wszystkie zajęcia synchroniczne, w aplikacji Teams. LINK:https://teams.microsoft.com/l/team/19%3a116a68fc7322482f87d149aadd4ee957%40thread.tacv2/conversations?groupId=78abf55e-d639-4df3-8000-d88301a970dc&tenantId=aee18df6-9fc6-4188-b9f4-b3f12e451c86 |
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: