Projekt animacji kultury w środowisku szkoły 10-1S-PAL
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
Rodzaj przedmiotu
Efekty kształcenia
WIEDZA:
K_W23: ma uszczegółowioną wiedzę dotyczącą prowadzenia działalności pedagogicznej w zakresie określonym specjalnością studiów.
To znaczy:
Zna kontekst wprowadzenia i popularyzowania metody projektów w pracy animacyjnej.
Zna metody planowania, wdrażania i ewaluacji projektów o charakterze animacyjnym, społeczno-kulturowym i profilaktycznym tworzonych i realizowanych w środowisku szkoły.
K_W24: ma uszczegółowioną wiedzę dotyczącą kontekstu psychologicznego, społecznego, kulturowego i organizacyjnego działalności pedagogicznej na danym etapie edukacji i w zakresie określonym specjalnością studiów.
To znaczy:
Zna realizowane strategie i programy rozwoju.
Zna różne rodzaje projektów realizujących programy rozwoju.
UMIEJĘTNOŚCI:
K_U13: potrafi pracować w zespole pełniąc różne role; umie przyjmować i wyznaczać zadania, ma elementarne umiejętności organizacyjne pozwalające na realizację celów związanych z projektowaniem i podejmowaniem działań profesjonalnych.
To znaczy:
potrafi pracować w zespole pełniąc różne role; umie przyjmować i wyznaczać zadania, ma elementarne umiejętności organizacyjne pozwalające na realizację celów związanych z projektowaniem i podejmowaniem działań profesjonalnych - w roli twórcy i koordynatora projektów o charakterze animacyjnym.
K_U14: potrafi dokonać analizy własnych działań i wskazać ewentualne obszary wymagające modyfikacji w przyszłym działaniu.
To znaczy:
Potrafi analizować przyjmowane strategie i metody własnych działań animujących.
K_U15: potrafi realizować zadania i rozwiązywać problemy teoretyczne i praktyczne w zakresie określonym specjalnością studiów.
To znaczy:
Przekłada treści teoretyczne na praktyczne oddziaływania pedagogiczne, animacyjne, społeczne
Potrafi tworzyć i implementować projekty kulturalne, edukacyjne i społeczne o charakterze animacyjnym.
KOMPETENCJE SPOŁECZNE:
K_K01: ma świadomość poziomu swojej wiedzy i umiejętności, rozumie potrzebę ciągłego dokształcania się zawodowego i rozwoju osobistego, dokonuje samooceny własnych kompetencji i doskonali umiejętności, wyznacza kierunki własnego rozwoju i kształcenia.
To znaczy:
Ma świadomość poziomu swojej wiedzy i umiejętności animacyjnych, rozumie potrzebę ciągłego doskonalenia w pracy animatora społeczno-kulturowego, dokonuje samooceny własnych kompetencji.
K_K08: odpowiedzialnie przygotowuje się do swojej pracy, projektuje i wykonuje działania pedagogiczne.
Kryteria oceniania
Zaliczenie przedmiotu następuje po uwzględnieniu następujących kryteriów:
-frekwencja na zajęciach
-zespołowe przygotowanie koncepcji projektu animacyjnego w środowisku szkoły według omawianej metodologii
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: