Marketing wartości społecznych oraz fundraising 10-1S-MSF1
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
W cyklu 2020Z:
CZĘŚĆ I I. Elementarne zagadnienia fundraisingowe. II. Elementarne zagadnienia fundraisingowe. III. Zbiórka publiczna [kwesta]. IV. Pay-roll [odpisy od wynagrodzeń]. V. Kapitał żelazny/wieczysty [endowment]. VI, VII. Sponsoring wydarzeń kulturalnych/edukacyjnych/społecznych. VIII. Direct mailing, 1%, click & donate, special events – wybrane metody narzędzia fundraisingowe. CZĘŚĆ II IX. Reklama społeczna. Elementarne zagadnienia. X. Reklama społeczna. Krytyczna analiza wybranych komunikatów społecznych. XI, XII. XIII. Kampanie społeczne. XIV. Analiza i ocena projektów kampanii społecznych zrealizowanych przez studentów. XV. Kolokwium zaliczeniowe. |
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
Efekty zgodne z PROGRAMEM KSZTAŁCENIA dla kierunku: PEDAGOGIKA (PE) Poziom kształcenia: studia pierwszego stopnia Profil akademicki wprowadzony Uchwałą Rady Wydziału NP. nr 629/15-16 obowiązujący od roku akademickiego 2016/17
WIEDZA
PE1_W23
- Ma wiedzę dotyczącą działań prowadzonych w obszarze kampanii społecznych o charakterze stricte edukacyjnym.
UMIEJĘTNOŚCI
PE1_U09
- Umie wykorzystać metodykę marketingową do projektowania edukujących komunikatów społecznych.
PE1_U11
- Posiada umiejętność włączania różnych środowisk – w tym szkolnych – w działania promujące idee i wartości.
KOMPETENCJE SPOŁECZNE
PE1_K08
- Jest sumienny w opracowywaniu autorskich projektów społecznych.
Uwagi
W cyklu 2020Z:
METODY KSZTAŁCENIA: Dyskusja UWAGA!* W czasie zdalnej realizacji zajęć ćwiczenia będą realizowane poprzez: a.cotygodniowe video-spotkania z wykorzystaniem platformy MS Teams (synchroniczne) - realizowane zgodnie z planem zajęć. Spotkania online odbywają się w ramach zespołu utworzonego na platformie MS Teams (MWSiF_III ASK EK) oraz z użyciem kalendarza spotkań. b.udostępnienie studentom prezentacji z dodatkowym skryptem (wersją "pisaną" zajęć oraz ilustracjami) - wersje pdf. c.udostępnienie studentom zadań i ćwiczeń opartych na literaturze obowiązkowej oraz "studiach przypadku" przesłanych przez prowadzącego Zrealizowane zadania studenci nadsyłają w terminie 7 dni od ich otrzymania na adres florczak.aps@gmail.com. Rezultaty zadań omawiane są przez prowadzącego podczas zajęć online. *WSZYSTKIE MATERIAŁY SĄ DOSTĘPNE DLA GRUPY ĆWICZENIOWEJ NA PLATFORMIE GOOGLE (DYSK) - w tym literatura, zadania i treść ćwiczeń cząstkowych. NAKŁAD PRACY STUDENTA: Godziny kontaktowe - 30 Sumaryczna liczba punktów ECTS: 3 |
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: