Komputerowe wspomaganie dydaktyki 10-1S-KDY
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
W cyklu 2020L:
1. Prezentacja założeń przedmiotu oraz wymagań |
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
WIEDZA
PE1_W09
- zna podstawowe teorie związane z procesem uczenia się oraz uzasadnia ich znaczenie w konstrukcji materiałów edukacyjnych,
PE1_W14
- zna procedury i wymaganą przez szkoły dokumentację w przypadku stwierdzenia specyficznych potrzeb edukacyjnych ucznia (z deficytami rozwojowymi oraz szczególnymi uzdolnieniami),
UMIEJĘTNOŚCI
PE1_U9
- analizuje przepisy rozporządzenia o pomocy psychologiczno-pedagogicznej pod kątem pracy z uczniem ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się oraz uczniem szczególnie uzdolnionym,
- przygotowuje kartę indywidualnych potrzeb ucznia i plan działań wspierających,
PE1_U15
- konstruuje jednostki dydaktyczne na platformę edukacyjną z przeznaczeniem do samokształcenia ucznia zdolnego/uzdolnionego,
- przygotowuje zadania i ćwiczenia dla ucznia zdolnego, stosuje różnorodne rodzaje ćwiczeń,
- formułuje zadania wymagające od uczniów samodzielnego formułowania zadań dla siebie i kolegów, określające standardy wymagań i oceny,
KOMPETENCJE SPOŁECZNE
PE1_K10
- wskazuje na indywidualne potrzeby uczniów, w tym uczniów zdolnych, uczniów z deficytami rozwojowymi i zaburzeniami zachowania,
- formułuje zasady współpracy z uczniem i jego środowiskiem wychowawczym, wskazuje na mocne strony i utrudnienia mogące skutkować obniżeniem efektywności planowanych działań.
Uwagi
W cyklu 2020L:
NAKŁAD PRACY STUDENTA: |
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: