Jakościowe badania twórczości 10-1S-JBT1
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
W cyklu 2020Z:
- Wprowadzenie. Filozofia jakościowych badań pedagogicznych - orientacje humanistyczne wybranych nauk o człowieku. Przedmiot badań pedagogiki i pedagogiki twórczości jako subdyscypliny pedagogicznej. |
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
W cyklu 2016Z: | W cyklu 2017Z: | W cyklu 2018Z: | W cyklu 2020Z: | W cyklu 2016L: | W cyklu 2019Z: |
Efekty kształcenia
Efekty zgodne z PROGRAMEM KSZTAŁCENIA dla kierunku: PEDAGOGIKA (PE) Poziom kształcenia: studia pierwszego stopnia Profil akademicki wprowadzony Uchwałą Rady Wydziału NP. nr 629/15-16 obowiązujący od roku akademickiego 2016/17
WIEDZA
PE1_W12
- Zna przedmiot badań pedagogiki twórczości, jako subdyscypliny pedagogicznej; rozumie jego relację do przedmiotu badań pedagogiki, jako dyscypliny wiodącej.
- Zna główne nurty badawcze w pedagogice twórczości.
- Zna jakościowe metody stosowane w badaniach twórczości i kreatywności.
KOMPETENCJE SPOŁECZNE
PE1_K04
- Ma świadomość wagi zachowania najwyższej staranności w trakcie prowadzenia badań nad twórczością, rozumie kryteria poprawności prowadzonych badań i potrafi wskazać elementy wymagające ulepszenia w samodzielnie zaprojektowanych badaniach.
Uwagi
W cyklu 2020Z:
Wiedza: Sumaryczna liczba punktów ECTS: 4 ECTS |
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: