Praktyka asystencko-pedagogiczna w domach kultury, ośrodkach animacji społeczno-kulturalnej 10-1P-PKR1a
DRUKI DO POBRANIA
Uwaga ! dokumenty należy drukować dwustronnie.
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
W cyklu 2018L: | W cyklu 2017L: | W cyklu 2016L: |
Efekty kształcenia
WIEDZA
PE1_W10
- Zna założenia organizacyjne, programowe, zakres treści oraz formy zajęć realizowanych w placówce, w której realizuje praktykę;.
- Wie, jaki jest profil działań poszczególnych pracowników w obszarze: dydaktyki, wychowania i opieki, struktury, organizacji i bazy, współpracy ze środowiskiem, bezpieczeństwa, higieny i zdrowia.
PE1_W17
- Posiada wiedzę w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy w kontekście pracy z dziećmi oraz młodzieżą.
UMIEJĘTNOŚCI
PE1_U01
- Umie prawidłowo dokonać zapisu obserwacji zajęć dydaktyczno-wychowawczych.
- Potrafi przeprowadzić rozmowę z nauczycielem lub zespołem wspierającym rozwój podopiecznych instytucji, w której realizuje praktyki, na temat dziecka lub grupy dzieci.
PE1_U11
- Prawidłowo posługuje się terminologią charakterystyczną dla obszaru działań placówki, w której realizuje praktykę;Umie poprawnie określać cele zajęć dydaktycznych, środki dydaktyczne, itd.
PE1_U14
- Umie dokonać analizy własnej pracy podejmowanej w ramach działalności edukacyjnej i wychowawczej.
KOMPETENCJE SPOŁECZNE
PE1_K04
- Identyfikuje się z rolą i zadaniami pedagoga pracującego na stanowisku nauczyciela Domu Kultury, przestrzega zasad etyki zawodowej pedagoga.
PE1_K07
- Przejawia pozytywny stosunek do uczestników zajęć, stara się nawiązać kontakt z całą grupą; wykazuje otwartą postawę w kontaktach z uczestnikami zajęć oraz pracownikami.
PE1_K08
- Odpowiedzialnie przygotowuje się do swojej pracy, wykazuje zainteresowanie problematyką działań realizowanych przez instytucję; wykazuje postawę zaangażowania w realizację powierzonych mu zadań, przestrzega norm i zasad etyki zawodowej.
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: