Praktyka asystencko-pedagogiczna śródroczna w placówkach kultury 10-1P-EK2a
DRUKI DO POBRANIA
Uwaga ! dokumenty należy drukować dwustronnie.
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
Efekty dla specjalności ASK-EN:
WIEDZA
PE1_W08
- Zna specyfikę działań placówek kulturalno-oświatowych w zakresie komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej na różnych poziomach.
- Ma wiedzę na temat złożoności i wielopodmiotowości działań pomocowych, opiekuńczych, społecznych i specyfiki wzajemnego komunikowania pomiędzy uczestnikami tego procesu.
PE1_W14
- Zna podstawowe dokumenty, akty prawne regulujące funkcjonowanie instytucji kultury w Polsce.
- Zna cele, założenia i specyficzne metody działania w placówkach kultury o charakterze animacyjnym.
PE1_W18
- Wie jak wykorzystać posiadaną wiedzę, doświadczenia i talent w interesujących go aspektach pracy animatora-pedagoga.
UMIEJĘTNOŚCI
PE1_U07
- Kompetentnie komunikuje się z różnymi uczestnikami procesu wychowującego (nauczyciel, rodzina, dziecko).
PE1_U13
- Sprawne organizuje własną pracę stosując wiedzę z zakresu planowania i zarządzania czasem.
PE1_U14
- Umie dokonać oceny poziomu własnych umiejętności oraz wiedzy niezbędnej do pracy w instytucji kultur.
PE1_U15
- Potrafi - na niwie instytucjonalnej - realizować działania o charakterze promującym kulturę i sztukę.
KOMPETENCJE SPOŁECZNE
PE1_K01
- Wykazuje zainteresowanie pogłębianiem wiedzy i nabywaniem nowych doświadczeń na polu promocji i upowszechniania kultury.
PE1_K03
- Ma przekonanie o sensie, wartości i potrzebie podejmowania działań animacyjnych promujących kulturę.
PE1_K04
- Przejawia dbałość o etyczny aspekt podejmowanych działań.
PE1_K08
- Odpowiedzialnie wywiązuje się z powierzonych mu – w trakcie realizacji zadań praktyki - obowiązków.
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: