Świat uczuć i potrzeb. Wprowadzenie do „Porozumienia bez Przemocy” Marshalla B. Rosenberga 00-FF-SUP
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
W cyklu 2021Z:
TEMATYKA WYKŁADÓW PROPONOWANA TREŚĆ KOMENTARZY Natomiast dla Państwa rozwoju wydaje mi się korzystne, żeby nie streszczali Państwo wykładu ani nie pisali Państwo ogólników w rodzaju: "Świetny wykład" albo "Słaby wykład", albo: "Ludzie nie potrafią dawać empatii". Wydaje mi się korzystne dla Państwa, żeby pisali Państwo od siebie i o sobie, i żeby to były konkrety, w rodzaju: "Byłam/em poruszona/y zdaniem: [i tu cytat w przybliżeniu]", "Obraz góry lodowej skojarzył mi się z...", "Nie rozumiem, dlaczego...". Komentarze mogą np. zawierać odpowiedzi na pytania: Przypominam, że są to tylko propozycje – treść ani forma komentarza nie wpływają na ocenę. Jest to mój wybór, wynikający z celu, jaki sobie stawiam, prowadząc te zajęcia: moim celem nie jest ani przekazanie Państwu wiedzy i egzekwowanie jej przyswojenia, ani nawet zachęcenie Państwa do refleksji i egzekwowanie pojawienia się tych refleksji. Moim celem jest stworzenie Państwu korzystnych warunków do zapoznania się z praktyczną wiedzą na temat podstaw NVC, żeby mogli Państwo praktykować NVC, a przede wszystkim - żeby nawiązali Państwo bliższy kontakt ze swoimi uczuciami i potrzebami. Korzystne warunki według mnie polegają m.in. na poszanowaniu wolności, stąd mój wybór takich a nie innych warunków zaliczenia. INFORMACJA ZWROTNA NA TEMAT KOMENTARZY |
W cyklu 2021Zn:
TEMATYKA WYKŁADÓW PROPONOWANA TREŚĆ KOMENTARZY Natomiast dla Państwa rozwoju wydaje mi się korzystne, żeby nie streszczali Państwo wykładu ani nie pisali Państwo ogólników w rodzaju: "Świetny wykład" albo "Słaby wykład", albo: "Ludzie nie potrafią dawać empatii". Wydaje mi się korzystne dla Państwa, żeby pisali Państwo od siebie i o sobie, i żeby to były konkrety, w rodzaju: "Byłam/em poruszona/y zdaniem: [i tu cytat w przybliżeniu]", "Obraz góry lodowej skojarzył mi się z...", "Nie rozumiem, dlaczego...". Komentarze mogą np. zawierać odpowiedzi na pytania: Przypominam, że są to tylko propozycje – treść ani forma komentarza nie wpływają na ocenę. Jest to mój wybór, wynikający z celu, jaki sobie stawiam, prowadząc te zajęcia: moim celem nie jest ani przekazanie Państwu wiedzy i egzekwowanie jej przyswojenia, ani nawet zachęcenie Państwa do refleksji i egzekwowanie pojawienia się tych refleksji. Moim celem jest stworzenie Państwu korzystnych warunków do zapoznania się z praktyczną wiedzą na temat podstaw NVC, żeby mogli Państwo praktykować NVC, a przede wszystkim - żeby nawiązali Państwo bliższy kontakt ze swoimi uczuciami i potrzebami. Korzystne warunki według mnie polegają m.in. na poszanowaniu wolności, stąd mój wybór takich a nie innych warunków zaliczenia. INFORMACJA ZWROTNA NA TEMAT KOMENTARZY |
W cyklu 2022Z:
TEMATYKA WYKŁADÓW |
W cyklu 2022Zn:
TEMATYKA WYKŁADÓW |
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
Literatura
W cyklu 2021Z:
LITERATURA OBOWIĄZKOWA LITERATURA UZUPEŁNIAJĄCA |
W cyklu 2021Zn:
LITERATURA OBOWIĄZKOWA LITERATURA UZUPEŁNIAJĄCA |
W cyklu 2022Z:
LITERATURA OBOWIĄZKOWA LITERATURA UZUPEŁNIAJĄCA |
W cyklu 2022Zn:
LITERATURA OBOWIĄZKOWA LITERATURA UZUPEŁNIAJĄCA |
Uwagi
W cyklu 2021Z:
METODY KSZTAŁCENIA DO SZYBKIEGO KONTAKTU W SPRAWACH DOTYCZĄCYH ZAJĘĆ ORAZ DO EWENTUALNEGO ODBYWANIA ZAJĘĆ W TRYBIE ZDALNYM/HYBRYDOWYM BĘDZIE NAM SŁUŻYŁ CZAT W ZESPOLE TEAMS - PROSZĘ O DOŁĄCZENIE DO ZESPOŁU. LINKI DO FORMULARZY FORMS ORAZ DO MATERIAŁÓW DODATKOWYCH NA ONEDRIVE są udostępniane w zespole TEAMS. NAKŁAD PRACY STUDENTA: |
W cyklu 2021Zn:
METODY KSZTAŁCENIA DO SZYBKIEGO KONTAKTU W SPRAWACH DOTYCZĄCYH ZAJĘĆ ORAZ DO EWENTUALNEGO ODBYWANIA ZAJĘĆ W TRYBIE ZDALNYM/HYBRYDOWYM BĘDZIE NAM SŁUŻYŁ CZAT W ZESPOLE TEAMS - PROSZĘ O DOŁĄCZENIE DO ZESPOŁU. LINKI DO FORMULARZY FORMS ORAZ DO MATERIAŁÓW DODATKOWYCH NA ONEDRIVE są udostępniane w zespole TEAMS. NAKŁAD PRACY STUDENTA: |
W cyklu 2022Z:
LINK DO ZESPOŁU TEAMS |
W cyklu 2022Zn:
LINK DO ZESPOŁU TEAMS |
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: