Environmental Education for Urban Resilience 00-0F-EEU
TREŚCI PROGRAMOWE
- Problemy współczesnych miast
- Przykłady dobrych praktyk edukacyjnych
- Projektowanie edukacyjnych interwencji odpowiadających na problemy i potrzeby mieszkańców miast
- Diagnoza miejskich środowisk edukacyjnych
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
Kryteria oceniania
METODY KSZTAŁCENIA
- rozmowa kierowana
- dyskusja w języku angielskim
- metody oparte na działaniu praktycznym
NAKŁAD PRACY STUDENTA
Godziny zajęciowe: 15 godz.
Praca samodzielna: 15 godz.
Przygotowanie się do zajęć, lektury: 20 godz.
Ocena na podstawie pracy indywidualnej i grupowej podczas poszczególnych zajęć.
Literatura
H. Richard Milner IV, Kofi Lomotey (2021). Handbook of Urban Education. Routledge
Norman Longworth (2018). Making Lifelong Learning Work: Learning Cities for a Learning Century. Routledge
Meerow, S., Newell, J. P., & Stults, M. (2016). Defining urban resilience: A review. Landscape and urban planning, 147, 38-49.
Uwagi
W cyklu 2024Z:
SUMARYCZNA LICZBA PUNKTÓW ECTS: 2 METODY KSZTAŁCENIA NAKŁAD PRACY STUDENTA |
W cyklu 2024Zn:
SUMARYCZNA LICZBA PUNKTÓW ECTS: 2 METODY KSZTAŁCENIA NAKŁAD PRACY STUDENTA |
W cyklu 2024Ln:
SUMARYCZNA LICZBA PUNKTÓW ECTS: 2 METODY KSZTAŁCENIA NAKŁAD PRACY STUDENTA |
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: