Democratic Schools – Nurturing Responsible Citizens in Challenging Times 00-0F-DSN
- https://teams.microsoft.com/l/team/19%3afwX8QKDUPul3vIpNp2l0ClTSNB4VJ8U4RxfZTaqJsvY1%40thread.tacv2/conversations?groupId=99fc350d-2652-4912-bdac-659efbfd2cb0&tenantId=aee18df6-9fc6-4188-b9f4-b3f12e451c86
- https://teams.microsoft.com/l/team/19%3aaH95oaAYHjoAaqAshr8T067IdNJggYvAKY_4yF4DhNM1%40thread.tacv2/conversations?groupId=48636d11-8366-47d6-b749-ae984c5ada1e&tenantId=aee18df6-9fc6-4188-b9f4-b3f12e451c86 (w cyklu 2023Ln)
In today's era, educational institutions are facing increasing pressures to deliver results based on standardized assessments, rigid curricula, and accountability, the need for schools and classrooms grounded in democratic values has become increasingly crucial. This course explores the pivotal role of educational institutions in advancing democracy and demonstrates in meticulous detail how educators can effect lasting democratic change. Teachers, in their everyday educational practice, can support a consistent, system-wide commitment to critical and democratic education as one with social transformative power.
W cyklu 2023L:
W dzisiejszych czasach, gdy instytucje edukacyjne stoją w obliczu rosnącej presji na dostarczanie wyników opartych na standardowych ocenach, sztywnych programach nauczania i rozliczalności, coraz wyraźniej rośnie zapotrzebowanie na szkoły i klasy oparte na wartościach demokratycznych. W czasie zajęć studenci i studentki poznają rolę instytucji edukacyjnych w rozwijaniu demokracji i poszukują sposobów, w jakie nauczyciele mogą wpływać na trwałe demokratyczne zmiany. Nauczyciele, w swojej codziennej praktyce edukacyjnej, mogą wspierać konsekwentne, ogólnosystemowe zaangażowanie w krytyczną i demokratyczną edukację jako taką, która ma moc transformacji społecznej. |
W cyklu 2023Ln:
W dzisiejszych czasach, gdy instytucje edukacyjne stoją w obliczu rosnącej presji na dostarczanie wyników opartych na standardowych ocenach, sztywnych programach nauczania i rozliczalności, coraz wyraźniej rośnie zapotrzebowanie na szkoły i klasy oparte na wartościach demokratycznych. W czasie zajęć studenci i studentki poznają rolę instytucji edukacyjnych w rozwijaniu demokracji i poszukują sposobów, w jakie nauczyciele mogą wpływać na trwałe demokratyczne zmiany. Nauczyciele, w swojej codziennej praktyce edukacyjnej, mogą wspierać konsekwentne, ogólnosystemowe zaangażowanie w krytyczną i demokratyczną edukację jako taką, która ma moc transformacji społecznej. |
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
Literatura
W cyklu 2023L:
Apple, M. W., & Beane, J. A. (Eds.). (2007). Democratic Schools. Lessons in Powerful Education. Heinemann. |
W cyklu 2023Ln:
Apple, M. W., & Beane, J. A. (Eds.). (2007). Democratic Schools. Lessons in Powerful Education. Heinemann. |
Uwagi
W cyklu 2023L:
METODY NAKŁAD PRACY STUDENTA |
W cyklu 2023Ln:
METODY PRACA KURSOWA |
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: