Courses at
Institute of Special Education
Use the course search engine!
- (in Polish) Elementy pedagogiki specjalnej SP-ESP
- (in Polish) Praktyka pedagogiczna (15-szkoła, 15-poradnia, 20-placówka WWR) SP-P-TPWd
- (in Polish) Genetyczne zespoły zaburzeń SP-GZZ
- (in Polish) Podstawy funkcjonowania zmysłów - audiologia pedagogiczna SP-PFA
- (in Polish) Psychopedagogiczne metody wspomagania rozwoju małego dziecka (programy- kreatywna zabawa) SP-PMR
- (in Polish) Programy wychowawcze SP-PGW
- (in Polish) Metodyka nauczania i wychowania uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim SP-MNL
- (in Polish) Metodyka pracy z uczniem niewidomym i słabowidzącym SP-MUS
- (in Polish) Metodyka nauczania i wychowania uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim - zajęcia hospitacyjne (praktyka) SP-P-MNL
- (in Polish) Metodyka pracy z uczniem z zaburzeniami psychicznymi SP-UZP
- (in Polish) Wielospecjalistyczna ocena poziomu funkcjonowania ucznia niesłyszącego i słabosłyszącego SP-WOF
- (in Polish) Diagnoza i terapia dzieci objętych wczesnym wspomaganiem rozwoju - 1 SP-DTDa
- (in Polish) SensoPaka - program stymulacji rozwoju dziecka z poważnymi zaburzeniami neurologicznymi SP-SNP
- (in Polish) Wielospecjalistyczna ocena poziomu funkcjonowania ucznia niewidomego i słabowidzącego SP-WOS2
- (in Polish) Hospitacje (praktyka) SP-HOP
- (in Polish) Praktyki SP-P-KUN1
- (in Polish) Praktyka pedagogiczna (20-szkoła, 20-poradnia, 10-WWR) SP-P-TPWa
- (in Polish) Wielospecjalistyczna ocena poziomu funkcjonowania ucznia z autyzmem SP-WOA1
- (in Polish) Praktyki SP-P-DTD
- (in Polish) Diagnoza psychopedagogiczna dziecka w wieku szkolnym SP-DPW
- (in Polish) Podstawy teorii integracji sensorycznej (Kurs SI I) SP-PTI
- (in Polish) Podstawy teorii integracji sensorycznej (Kurs SI I) SP-PTI3
- (in Polish) Diagnoza specjalnych potrzeb edukacyjnych ucznia SP-DEU
- (in Polish) Praktyka indywidualna w placówkach wczesnej interwencji i wczesnego wspomagania rozwoju - 2 SP-P-WWDe
- (in Polish) Psychologiczno-pedagogiczne uwarunkowania rozwoju małego dziecka w procesie uczenia się - Mechanizmy uczenia się SP-PMU
- (in Polish) Sensopaka - program stymulacji rozwoju dziecka ze sprzężoną niepełnosprawnością SP-SSN
- (in Polish) Warsztaty umiejętności społecznych uczniów ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się SP-WUT
- (in Polish) Diagnoza i terapia zaburzeń SI u dziecka w wieku szkolnym SP-DSD4
- (in Polish) Diagnoza psychopedagogiczna dziecka w wieku przedszkolnym SP-DDW3
- (in Polish) Modele i standardy wczesnego wspomagania rozwoju i wczesnej interwencji terapeutycznej, środowiskowej SP-MIS1
- (in Polish) Podstawy organizacji pomocy środowiskowej w środowisku społecznym dziecka i rodziny SP-PZZ2
- (in Polish) Rehabilitacja wzroku małego dziecka SP-RWM4
- (in Polish) Podstawy organizacji pomocy środowiskowej w środowisku społecznym dziecka i rodziny SP-PZA
- (in Polish) Образование на протяжении всей жизни: от теории до практики 00-0F-OPW
- (in Polish) Funkcjonalna ocena wzroku małego dziecka SP-EGO
- (in Polish) Praktyka asystencka -1 SP-EAA1
- (in Polish) Metody wspomagające terapię i edukacje osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu SP-MWA
- (in Polish) Metodyka kształcenia i wychowania uczniów z zaburzeniami ze spektrum autyzmu -1 SP-KWU
- (in Polish) Praktyka zawodowa: indywidualna praca środowiskowa z dzieckiem i rodziną (studium dziecka i rodziny) (E.3.WWR)-2 SP-P-ZAW3
- (in Polish) Rehabilitacja wzroku małego dziecka SP-ROK
- (in Polish) Diagnoza funkcjonalna osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu SP-DSA
- (in Polish) Psychospołeczna sytuacja dorosłych osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu i ich rodzin SP-SAR
- (in Polish) Rozwój psychoruchowy małego dziecka 0-3 SP-RMD10
- (in Polish) Metody usprawniania i rehabilitacji wzroku u uczniów, młodzieży i osób dorosłych SP-MŁO
- (in Polish) Metody oceny i adaptacji otoczenia fizycznego oraz wykorzystanie pomocy SP-OCE
- (in Polish) Metody terapii dzieci z zaburzeniami w rozwoju SP-MTD10
- (in Polish) Terapia pedagogiczna SP-TGG10
- (in Polish) Prowadzenie terapii SI SP-TSI10
- Diversity of Socially Excluded Groups 00-FF-RGS
- (Dis)Ability – New Approach Towards Limitations 00-0F-DAN
- A Person's with a Disability Authorship of Their Own Lives PC-5F-AZN
- A Socially Maladjusted Student and Student at Risk of Social Maladjustment at School 00-FF-UNZ
- Activation of People at Risk of Social Exclusion 10-5S-AOZ
- Activities of Daily Living SP-CZC1
- Activities of Daily Living (ADL) with Visual Impairmen 10-FF-ADL1
- Activities of Daily Living with Visual Impairment 00-0F-ADL
- Adaptation Disorders 10-FF-ZWP
- Adapting Didactic Materials for Individuals with Visual Impairment 10-2S-ADW1
- Adapting Teaching Spaces and Materials to the Needs of People with Visual Impairment 00-FF-APM
- Advanced Mobility Techniques for Persons with Visual Impairments 10-2S-ZTP1
- Alternative and Augmentative Communication PC-5S-KAW
- Anatomy, Physiology and Pathology of the Visual System 10-2S-AFW
- Anatomy, Physiology and Pathology of the Visual System SP-AFP
- Anatomy, Physiology and Pathology of the Visual System PC-5S-AFW
- Anatomy, Physiology and Pathology of the Visual System SP-AFU
- Anatomy, Physiology and Pathology of the Visual System SP-AFU-1
- Anatomy, Physiology and Pathology of the Visual System SP-AFU2
- Anatomy, Physiology and Pathology of the Visual System SP-AMA
- Anatomy, Physiology and Pathology of the Visual System SP-AFP8
- Anatomy, Physiology and Pathology of the Visual System of Children 10-2S-AFW1
- Animal, Education, Therapy Economy 10-FF-ZET
- Anthropological Aspects of Disability 10-7F-ASN
- Anthropological Aspects of Disability ID-2F-ASN
- Apprenticeship in Early Intervention and Early Childhood Development Support Facilities PC-5P-STA
- Around Inclusive Education - Readiness of Regular Schools and Regular Teachers for Inclusion of Students with Multiple Disabilities 00-0F-AIE
- Arrangement of the Therapeutic Space 10-5S-AZT
- Arrangement of the Therapeutic Space SP-APT
- Arrangement of the Therapeutic Space 10-5S-AZT1
- Arrangement of the Therapeutic Space SP-ARP
- Arrangement of the Therapeutic Space PC-2S-AZT
- Arrangement of the Therapeutic Space SP-APTa
- Arrangement of the Therapeutic Space SP-ARP2
- Arrangement of Therapeutic and Home Space in Supporting the Development of a Prematurely Born Child 00-FF-APT
- Arrangement of Therapeutic and Home Space in the Support of Premature Child 00-0F-ATH
- Arrangement of Therapeutic and Home Space in the Support of Premature Child 00-FF-ATH1
- Assessment and Evaluation at Integration School 10-2S-OEI
- Assistant Placement in boarding schools for low vision and blind children 10-2P-TYF1c
- Assistant Placement in caregiving settings for children (nursery, dormitories, clubs) 10-2P-WWR1c
- Assistant Placement in day care centers, correctional and educational settings 10-2P-PSE1a
- Assistant Placement in early intervention centres and early child development support centres 10-2P-WWR1b
- Assistant Placement in educational and care settings 10-2P-PLO1c
- Assistant Placement in educational institutions for children with impaired hearing 10-2P-SUR1a
- Assistant Placement in integration school or public school 10-2P-PTA1b
- Assistant Placement in integration schools 10-2P-PLO1
- Assistant Placement in nursery schools for low vision children 10-2P-TYF1b
- Assistant Placement in rehabilitation centers and special nursery schools for children with impaired hearing 10-5P-STP1a
- Assistant Placement in special education settings for students with mild intellectual disabilities 10-2P-ERI1c
- Assistant Placement in special education settings for students with moderate and severe intellectual disabilities 10-2P-ERI1b
- Assistant Placement in therapeutic and caregiving settings 10-2P-PTA1c
- Assistant Practical Placement 10-5P-PSA1a
Previous page
Next page