Courses at
Institute of Special Education
- (in Polish) Rozwijanie umiejętności poznawczych u uczniów ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się SP-RUP
- (in Polish) Pielęgnacja dziecka z wielorakimi zaburzeniami SP-PDW1
- (in Polish) Rodzina z dzieckiem o zaburzonym rozwoju SP-RDZ1
- (in Polish) Praktyka asystencka (10-szkoła i/lub 10-poradnia) SP-P-TPWb
- (in Polish) Metoda Montessori we wspomaganiu rozwoju dziecka SP-MMT
- (in Polish) Diagnoza funkcjonalna sprawności percepcyjno-motorycznych i poznawczych SP-DFS1
- (in Polish) Egzamin końcowy SP-EGZ
- (in Polish) Elementy neurofizjologii dziecięcej SP-END
- (in Polish) Elementy terapii integracji sensorycznej SP-ETI
- (in Polish) Hospitacje zajęć korekcyjno-kompensacyjnych SP-HZK
- (in Polish) Metodyka pracy w grupie zróżnicowanej - zajęcia terenowe SP-MGT
- (in Polish) Metody integracji percepcyjno-motorycznej SP-MIP2
- (in Polish) Metodyka kształcenia w klasach wyższych szkoły podstawowej uczniów słabosłyszących i niesłyszących SP-MKW
- (in Polish) Metody wspomagania rozwoju psychoruchowego SP-MWR
- (in Polish) Metody oceny i usprawniania wzroku u starszych dzieci, młodzieży i dorosłych SP-OWS
- (in Polish) Praktyka (samodzielne prowadzenie zajęć) SP-P-RWW
- (in Polish) Praktyka asystencka (10-szkoła, 10- poradnia) SP-P-TPEa
- (in Polish) Podstawy fonetyki i ortofonii SP-PFO
- (in Polish) Podstawy organizacji i zarządzania placówkami zdrowia publicznego oraz poradnictwa psychopedagogicznego SP-POZ
- (in Polish) Pracownia (prowadzenie zajęć pod indywidualnym nadzorem) SP-PZI
- (in Polish) Rehabilitacja osób w implancie ślimakowym SP-RIS
- (in Polish) Techniki brajlowskie SP-TBR1
- (in Polish) Wczesna interwencja - wczesne wspomaganie SP-WIW
- (in Polish) Wsparcie rodziny w systemie wczesnej interwencji SP-WRS
- (in Polish) Biomedyczne uwarunkowania rehabilitacji osób z niepełnosprawnością intelektualną i autyzmem SP-BUR
- (in Polish) Samodzielność osób z niepełnosprawnością wzroku w codziennym życiu 20-3M-SON
- (in Polish) Metodyka wspierania rozwoju poznawczego ucznia SP-MRU
- (in Polish) Metody terapii osób z autyzmem SP-MTA
- (in Polish) Metodyka zajęć rewalidacyjnych SP-MZR
- (in Polish) Metodyka wczesnego wspomagania rozwoju dzieci z autyzmem - zajęcia hospitacyjne (praktyka) SP-P-MDA
- (in Polish) Metodyka nauczania i wychowania uczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym i znacznym - zajęcia hospitacyjne (praktyka) SP-P-MNU
- (in Polish) Praktyka indywidualna w placówkach wczesnej interwencji i wczesnego wspomagania rozwoju SP-P-WWD2
- (in Polish) Wprowadzenie do edukacji i terapii osób autyzmem SP-WEA
- (in Polish) Wielospecjalistyczna ocena poziomu funkcjonowania ucznia z niepełnosprawnością ruchową SP-WOP
- (in Polish) Wielospecjalistyczna ocena poziomu funkcjonowania ucznia niewidomego i słabowidzącego SP-WOS
- (in Polish) Wielospecjalistyczna ocena poziomu funkcjonowania ucznia ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się SP-WOU
- (in Polish) Wspomaganie rozwoju dzieci z dysfunkcją wzroku w wieku przedszkolnym SP-WWP1
- (in Polish) Wielospecjalistyczna ocena poziomu funkcjonowania ucznia zdolnego SP-WUZ
- (in Polish) Diagnoza i terapia dzieci objętych wczesnym wspomaganiem rozwoju - 2 SP-DTDb
- (in Polish) Psychopedagogiczne metody wspomagania rozwoju małego dziecka SP-PMR1
- (in Polish) Studium przypadku - indywidualna praca z dzieckiem i rodziną SP-STP
- (in Polish) Wielospecjalistyczna ocena poziomu funkcjonowania ucznia z autyzmem SP-WOA2
- (in Polish) Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka z niepełnosprawnością wzroku SP-WNW
- (in Polish) Moduł teoretycznych podstaw specjalności SP-MOT
- (in Polish) Metodyka pracy z uczniem z autyzmem SP-MPA1
- (in Polish) Metodyka pracy z uczniem niesłyszącym i słabosłyszącym SP-MUN1
- (in Polish) Metodyka pracy z uczniem niewidomym i słabowidzącym SP-MUS1
- (in Polish) Ocena poziomu funkcjonowania ucznia ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się SP-OFU
- (in Polish) Podstawy pedagogiki specjalnej SP-PPS1
- (in Polish) Rehabilitacja osób z dysfunkcją wzroku z dodatkowymi niepełnosprawnościami SP-RWN
- (in Polish) Wielospecjalistyczna ocena poziomu funkcjonowania ucznia niesłyszącego i słabosłyszącego SP-WOF1
- (in Polish) Konstruowanie indywidualnych planów rozwoju i programów terapeutycznych dla dziecka i rodziny - 2 SP-KPTb
- (in Polish) Diagnoza i terapia dzieci z zaburzeniami w rozwoju SP-DDZ
- (in Polish) Diagnoza psychopedagogiczna SP-DPA
- (in Polish) Diagnoza i terapia zaburzeń SI u dziecka w wieku szkolnym SP-DSD
- (in Polish) Dieta sensoryczna SP-DSE
- (in Polish) Organizacja procesu terapeutycznego i ergonomia pracy SP-OEP
- (in Polish) Standardy opracowania wyników badań i pisanie raportów SI SP-SSI
- (in Polish) Podstawy neurologii dziecięcej SP-DZI
- (in Polish) Rozwój psychoruchowy małego dziecka 0-3 SP-RMD3
- (in Polish) Zaburzenia w rozwoju dziecka w wieku przedszkolnym i szkolnym SP-ZRD3
- (in Polish) Metody wczesnego wykrywania zaburzeń rozwoju dziecka SP-MWZa
- (in Polish) Praktyka asystencka w placówkach wczesnej interwencji i wczesnego wspomagania rozwoju SP-P-WWDc
- (in Polish) Rehabilitacja wzroku małego dziecka SP-RWM2
- (in Polish) Praktyka asystencko-pedagogiczna - 3 SP-P-EIWc
- (in Polish) Prowadzenie terapii SI SP-TSI2
- (in Polish) Praktyka asystencko-pedagogiczna (30-szkoła, 30-poradnia/szkoła) SP-P-PAP
- (in Polish) Współpraca z rodziną dziecka i ucznia ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi SP-UZS
- (in Polish) Zajęcia specjalistyczne w poradni psychologiczno-pedagogicznej SP-ZSW
- (in Polish) Diagnoza psychopedagogiczna dziecka w wieku szkolnym SP-DPW3
- (in Polish) Wybrane narzędzia diagnostyczne w pracy z dzieckiem z zaburzeniami integracji sensorycznej (IIst) SP-WND3
- (in Polish) Diagnoza specjalnych potrzeb edukacyjnych ucznia SP-DEU1
- (in Polish) Ergoterapia - terapia ręki w rozwoju małego dziecka SP-ERG2
- (in Polish) Psychologiczno-pedagogiczne uwarunkowania rozwoju małego dziecka w procesie uczenia się - Mechanizmy uczenia się SP-PMU1
- (in Polish) Metoda werbotonalna we wspomaganiu rozwoju niemowląt SP-MWT2
- (in Polish) Klucz do uczenia się - program wspomagania rozwoju dziecka w wieku przedszkolnym SP-KDS1
- (in Polish) Funkcjonalna ocena wzroku małego dziecka SP-FOW2
- (in Polish) Modele i standardy wczesnego wspomagania rozwoju i wczesnej interwencji terapeutycznej, środowiskowej SP-MIS2
- (in Polish) Psychospołeczne uwarunkowania rozwoju małego dziecka w procesie uczenia się SP-UWA
- (in Polish) Klasyfikacja ICF w modelu WWR (Klasyfikacja ICF i ICD w ocenie funkcjonalnej dziecka i planowaniu wsparcia terapeutycznego i środowiskowego) SP-ICF
- (in Polish) Analiza zasobów środowiska SP-LIZ
- (in Polish) Warsztaty rozwijające kompetencje społeczne SP-SZT
- (in Polish) Psychologiczne podstawy edukacji i terapii osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu SP-ZES
- (in Polish) Образование на протяжении всей жизни: от теории до практики 00-0F-OPW
- (in Polish) Podstawy teorii integracji sensorycznej (Kurs SI I) SP-PTI7
- (in Polish) Komunikacja wspomagająca i alternatywna (AAC) SP-ACC
- (in Polish) Praktyka zawodowa w placówkach edukacyjnych z dziećmi ze SPE (C.7) SP-P-ZAW1
- (in Polish) Praktyka asystencka -2 SP-EAA2
- (in Polish) Psychospołeczna sytuacja dorosłych osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu i ich rodzin SP-PDA
- (in Polish) Wybrane metody i techniki terapii zachowań trudnych SP-WTT
- (in Polish) Psychopedagogiczne metody wspomagania rozwoju dziecka i wczesnej edukacji SP-GIC
- (in Polish) Metodyka kształcenia i wychowania uczniów z zaburzeniami ze spektrum autyzmu -2 (uczeń ze współwystępującą niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym i znacznym) SP-KWU-2
- (in Polish) Profil kompetencyjny specjalisty WWR SP-TEN
- (in Polish) Metodyka kształcenia i wychowania uczniów z zaburzeniami ze spektrum autyzmu -2 (uczeń ze współwystępującą niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym i znacznym) SP-MUA-2
- (in Polish) Metody wspomagające terapię i edukację osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu SP-TSA
- (in Polish) Metodyka wspierania osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu w dorosłym życiu SP-WZD
- (in Polish) Neuropsychologia kliniczna SP-KLI10
- (in Polish) Współpraca z rodziną dziecka z zaburzeniami SI SP-WSI10
- (in Polish) Psychologiczne aspekty rehabilitacji osób z niepełnosprawnością wzroku SP-OKU
- (in Polish) Podstawy teorii integracji sensorycznej (Kurs SI I) SP-PTI1