Courses at
Institute of Special Education
- (in Polish) Praktyka asystencko-pedagogiczna w placówkach wczesnej interwencji i wczesnego wspomagania - studium przypadku SP-P-WIP4
- (in Polish) Seminarium końcowe, egzamin końcowy SP-S-WIP2
- (in Polish) Coaching we wczesnym wspomaganiu rozwoju SP-CWR
- (in Polish) Studium przypadku - warsztaty SP-SPW
- (in Polish) Wybrane zagadnienia z anatomii, fizjologii oraz patologii układu nerwowego SP-WPU1
- (in Polish) Diagnoza funkcjonalna rozwoju emocjonalnego, komunikacji i kompetencji społecznych SP-DFR
- (in Polish) Diagnoza funkcjonalna słuchu i terapia słuchu SP-DSS
- (in Polish) Diagnoza funkcjonalna wzroku i terapii widzenia SP-DWW
- (in Polish) Klucz do uczenia się - program wspomagania rozwoju dziecka w wieku przedszkolnym SP-KDS
- (in Polish) Modele i formy wspierania rodziny w ramach wwr. SP-MFW
- (in Polish) Metodyka konstruowania indywidualnych planów rozwoju dziecka oraz programów terapeutycznych SP-MKI2
- (in Polish) Metoda integracji sensorycznej SI SP-MSI
- (in Polish) Ocena funkcjonalna słuchu SP-OFS
- (in Polish) Ocena funkcjonalna wzroku SP-OFW
- (in Polish) Praktyka asystencko-pedagogiczna w placówkach SP-P-SUR
- (in Polish) Pielęgnacja dziecka z wielorakimi zaburzeniami SP-PDW
- (in Polish) Podstawy wczesnej rewalidacji małego dziecka z wadą słuchu SP-PRM
- (in Polish) Rodzina z dzieckiem o zaburzonym rozwoju SP-RDZ
- (in Polish) Rewalidacja indywidualna z reedukacją dzieci z wadą słuchu SP-RIR
- (in Polish) Rehabilitacja wzroku małego dziecka SP-RWM1
- (in Polish) Wybrane zagadnienia z psychologii rozwojowej i klinicznej dziecka SP-WRK
- (in Polish) Zabawa i zabawki w procesie wczesnego wspomagania rozwoju SP-ZIZ
- (in Polish) Komputerowe techniki informacyjne dla osób z dysfunkcją wzroku SP-KDW1
- (in Polish) Metodyka pracy z uczniem z niepełnosprawnością intelektualną i autyzmem w szkołach integracyjnych i ogólnodostępnych SP-MIO
- (in Polish) Metodyka pracy z uczniem z autyzmem SP-MPA
- (in Polish) Metody terapii osób z niepełnosprawnością intelektualną SP-MTO
- (in Polish) Metodyka pracy z uczniem niesłyszącym i słabosłyszącym SP-MUN
- (in Polish) Metody wczesnego wykrywania zaburzeń rozwoju dziecka SP-MWZ
- (in Polish) Metodyka nauczania i wychowania uczniów z autyzmem - zajęcia hospitacyjne (praktyka) SP-P-MUA
- (in Polish) Praktyka asystencka w placówkach wczesnej interwencji i wczesnego wspomagania rozwoju SP-P-WWD1
- (in Polish) Psychologia kliniczna z elementami psychopatologii SP-PKE
- (in Polish) Psychologiczne uwarunkowania edukacji i terapii osób z autyzmem SP-PUA
- (in Polish) Psychologiczne uwarunkowania edukacji i rehabilitacji osób z niepełnosprawnością intelektualną SP-PUR
- (in Polish) Rodzina z dzieckiem z niepełnosprawnością SP-RDN
- (in Polish) Seminarium tematyczne; egzamin końcowy SP-S-ERA
- (in Polish) Wspieranie osób z niepełnosprawnością intelektualną i autyzmem w dorosłym życiu SP-WNI
- (in Polish) Wielospecjalistyczna ocena poziomu funkcjonowania ucznia zagrożonego niedostosowaniem społecznym i niedostosowanego społecznie SP-WON1
- (in Polish) Wielospecjalistyczna ocena poziomu funkcjonowania ucznia z niepełnosprawnością ruchową SP-WOP2
- (in Polish) Osoby z niepełnosprawnością wzroku i ich życie codzienne 20-3M-OZC
- (in Polish) Metodyka pracy z uczniem zagrożonym niedostosowaniem społecznym i niedostosowanym społecznie SP-MNN
- (in Polish) Metodyka pracy z uczniem z lekką niepełnosprawnością intelektualną SP-MPU
- (in Polish) Metodyka pracy z uczniem ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się SP-MTU1
- (in Polish) Praktyka asystencka w specjalnych ośrodkach szkolno-wychowawczych dla uczniów niewidomych i słabowidzących SP-P-TYF2
- (in Polish) Podstawy orientacji przestrzennej i poruszania się osób z dysfunkcją wzroku SP-POW1
- (in Polish) Psychologiczne i społeczne aspekty uszkodzenia wzroku SP-PUW1
- (in Polish) Wczesne wspomaganie rozwoju dzieci z dysfunkcją wzroku SP-WDW1
- (in Polish) Wielospecjalistyczna ocena poziomu funkcjonowania ucznia z niepełnosprawnością intelektualną SP-WOI1
- (in Polish) Praktyka indywidualna w placówkach wczesnej interwencji i wczesnego wspomagania rozwoju - 2 SP-P-WWDb
- (in Polish) Konstruowanie indywidualnych planów rozwoju i programów terapeutycznych dla dziecka i rodziny - 1 SP-KPTa
- (in Polish) Wprowadzenie do pedagogiki specjalnej SP-WDP
- (in Polish) Diagnoza i terapia zaburzeń SI u dziecka w wieku przedszkolnym SP-DSI
- (in Polish) Współpraca z rodziną dziecka z zaburzeniami SI SP-WSI
- (in Polish) Wybrane metody neurofizjologiczne SP-WMN
- (in Polish) Rozwój dziecka w wieku przedszkolnym i szkolnym SP-RPS3
- (in Polish) Ergoterapia - terapia ręki w rozwoju małego dziecka SP-ERG1
- (in Polish) Metoda werbo-tonalna we wspomaganiu rozwoju niemowląt SP-MWT1
- (in Polish) Psycholingwistyka rozwojowa - kształtowanie mowy i języka dziecka SP-PRK
- (in Polish) Systemy wsparcia uczniów ze SPE SP-SWU
- (in Polish) Praktyka asystencko-pedagogiczna - 2 SP-P-EIWb
- (in Polish) Terapia logopedyczna SP-TLG3
- (in Polish) Podstawy neurologii dziecięcej SP-PND3
- (in Polish) Praca z dzieckiem/uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi cz.2 (moduł z zakresu diagnostyki i dydaktyki specjalnej) SP-DID2
- (in Polish) Praktyka pedagogiczna (30-szkoła, 30-poradnia/szkoła) SP-P-PEP
- (in Polish) Diagnoza i terapia dzieci z rzadkimi zespołami genetycznymi SP-DZG3
- (in Polish) Warsztat wychowawczy pedagoga SP-WWY1
- (in Polish) Fizjoterapia pedagogiczna SP-FIP2
- (in Polish) Funkcjonalna ocena wzroku małego dziecka SP-FOW1
- (in Polish) Funkcjonalna ocena słuchu małego dziecka SP-OFM1
- (in Polish) Praktyka pedagogiczna w placówkach wczesnej interwencji i wczesnego wspomagania SP-P-WIN
- (in Polish) Studium przypadku - indywidualna środowiskowa praca z dzieckiem i rodziną - praktyka SP-STP3
- (in Polish) Metodyka wspomagania rozwoju integracji percepcyjno-motorycznej SP-MWI2
- (in Polish) Psychiatria dzieci i młodzieży SP-PSD2
- (in Polish) Metodyka wsparcie rodziny we wczesnej interwencji terapeutycznej domowej SP-MIT2
- (in Polish) Metodyka konstruowania indywidualnych planów rozwoju dziecka oraz programów terapeutycznych SP-MKI5
- (in Polish) Genetyczne zespoły zaburzeń SP-GEN
- (in Polish) Monitoring i ewaluacja pracy w zespole (superwizja, interwizja) SP-MON
- (in Polish) Funkcjonalna ocena słuchu małego dziecka SP-SŁU
- (in Polish) Metody terapii dyrektywnej osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu SP-RZE
- (in Polish) Prawne podstawy edukacji i terapii osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu SP-TYZ1
- (in Polish) Metody pracy z uczniem ze specyficznymi trudnościami w czytaniu i pisaniu SP-MPZ8
- (in Polish) Prawidłowości procesów integracji sensorycznej (Kurs SI II) SP-PIS7
- (in Polish) Ergoterapia - terapia ręki w rozwoju małego dziecka SP-PIA
- (in Polish) Praktyka pedagogiczna SP-P-EAS3
- (in Polish) Metodyka kształcenia i wychowania uczniów z zaburzeniami ze spektrum autyzmu -1 SP-MUA-1
- (in Polish) Praktyka asystencko-pedagogiczna -3 SP-P-EAP3
- (in Polish) Współpraca z rodziną uczniów z zaburzeniami ze spektrum autyzmu SP-RUA
- (in Polish) Wybrane metody i techniki terapii zachowań trudnych SP-TTZ
- (in Polish) Metodyka zajęć rewalidacyjnych z uczniem z zaburzeniem ze spektrum autyzmu -2 (uczeń ze współwystępującą niepełnosprawnością intelektualną w stopniu umiarkowanym i znacznym) SP-ZRU-2
- (in Polish) Kompetencje pedagoga wspierającego SP-KPL1
- (in Polish) Zaburzenia w rozwoju dziecka w wieku przedszkolnym i szkolnym SP-ZRD10
- (in Polish) Metody rozwijania i usprawniania wzroku u małych dzieci i dzieci z niesprawnością sprzężoną SP-ABI
- (in Polish) Pracownia (prowadzenie zajęć pod indywidualnym nadzorem) SP-COW
- (in Polish) Metody funkcjonalnej oceny wzroku uczniów, młodzieży i osób dorosłych SP-DOR
- (in Polish) Metody funkcjonalnej oceny wzroku u małych dzieci i dzieci z niesprawnością sprzeżoną SP-NIE
- (in Polish) Wczesne wspomaganie rozwoju dziecka z niepełnosprawnością wzroku SP-SRS8
- (in Polish) Prawidłowości procesów integracji sensorycznej (Kurs SI II) SP-PIS10
- (in Polish) Praktyki SP-P-DTD10
- (in Polish) Wybrane metody terapii zachowań problemowych SP-WMT10
- (in Polish) Wybrane narzędzia diagnostyczne w pracy z dzieckiem z zaburzeniami integracji sensorycznej (IIst) SP-WND10
- (in Polish) Zastosowanie Południowo Kalifornijskich Testów Integracji Sensorycznej (II st.SI) SP-ZIS10