Courses at
Institute of Pedagogy
- (in Polish) Budowanie kompetencji kierowniczych kadry zarządzającej SP-BKZ
- (in Polish) Skuteczna współpraca z organem nadzorującym i prowadzącym SP-SWO
- (in Polish) Zarządzanie finansami SP-ZFI
- (in Polish) Biomedyczne uwarunkowania możliwości rozwojowych ucznia SP-BUM1
- (in Polish) Dydaktyka pracy w szkole na I i II poziomie edukacyjnym SP-DPS1
- (in Polish) Elementy psychologii ogólnej SP-EMP1
- (in Polish) Elementy psychologii rozwoju człowieka SP-EPC1
- (in Polish) Komunikacja interpersonalna w środowisku szkolnym i pozaszkolnym SP-KSS
- (in Polish) Pedagogika szkolna i przedszkolna SP-PSZ1
- (in Polish) Podstawy wiedzy o wychowaniu i nauczaniu w szkole SP-PWN1
- (in Polish) Zagadnienia z psychologii uczenia się SP-ZPS1
- (in Polish) Praca z grupą (przed)szkolną SP-PZG
- (in Polish) Kompetencje kluczowe wyznacznikiem celów edukacyjnych współczesnej szkoły SP-KKW
- (in Polish) Komunikacja interpersonalna i kierowanie procesami społecznymi w środowisku szkolnym i pozaszkolnym SP-KIS1
- (in Polish) Metody choreoterapii i praktyki SP-MCP
- (in Polish) Metody diagnozy i wspierania uczniów o specjalnych potrzebach edukacyjnych SP-MDU
- (in Polish) Metodyka kształcenia muzycznego dzieci niepełnosprawnych SP-MMN
- (in Polish) Metodyka wybranego przedmiotu SP-MWB
- (in Polish) Przywódcze role i umiejętności dyrektora SP-PRU
- (in Polish) Pedagogika szkolna i przedszkolna SP-PSZ
- (in Polish) Polskie tańce narodowe SP-PTN
- (in Polish) Psychologia wychowawcza z elementami psychologii różnic indywidualnych SP-PWE
- (in Polish) Rozwijanie samodzielności, odpowiedzialności i umiejętności współpracy w koncepcji edukacji daltońskiej SP-RED
- (in Polish) Rytmika w terapii SP-RTE
- (in Polish) Tańce historyczne SP-THI
- (in Polish) Tańce regionalne SP-TRE
- (in Polish) Tańce towarzyskie latynoamerykańskie SP-TTL
- (in Polish) Tańce towarzyskie standardowe SP-TTS
- (in Polish) Formalne kompetencje dyrektora SP-FKD
- (in Polish) Metody i formy aktywnej współpracy z rodzicami i środowiskiem szkolnym SP-MFA
- (in Polish) Oświatowe prawo pracy jako narzędzie zarządzania potencjałem ludzkim SP-NZP
- (in Polish) Ochrona danych osobowych SP-ODO
- (in Polish) Praktyki asystenckie i kierownicze SP-P-ZSO
- (in Polish) Rozwój osobisty i zawodowy nauczyciela SP-RZN1
- (in Polish) Diagnoza efektów kształcenia SP-DEK
- (in Polish) Komunikacja interpersonalna w języku polskim SP-KIJ
- (in Polish) Nadzór formalny i pedagogiczny w procesie zarządzania jakością SP-NFP1
- (in Polish) Projektowanie pracy w szkole SP-PJP
- (in Polish) Rozwiązywanie problemów SP-RPR
- (in Polish) Wewnątrzszkolny nadzór pedagogiczny SP-WNP
- (in Polish) Warunki techniczne obiektów szkolnych SP-WTO
- (in Polish) Zaspokajanie potrzeb edukacyjnych SP-ZPE
- (in Polish) Praktyka zarządzania szkołą (placówką) SP-ZSP
- (in Polish) Zarządzanie wyposażeniem SP-ZWK1
- (in Polish) Zarządzanie zmianą SP-ZZM
- (in Polish) Projekty szkolne w procesie kształcenia i wychowania SP-PJY
- (in Polish) Praktyka pedagogiczna asystencka SP-P-SZPb2
- (in Polish) Elementy prawa rodzinnego i opiekuńczego SP-ERO
- (in Polish) Etyka w pracy nauczyciela SP-EWP1
- (in Polish) Innowacyjne i alternatywne metody pracy szkoły SP-IAM1
- (in Polish) Kierowanie klasą szkolną SP-KKS
- (in Polish) Metody diagnozy i wspierania uczniów o specjalnych potrzebach edukacyjnych SP-MDU2
- (in Polish) Metodyka pracy psychologa w placówkach edukacyjnych SP-MPE
- (in Polish) Praktyka pedagogiczno-dydaktyczna SP-P-SZPy
- (in Polish) Prawne podstawy edukacji SP-PRE
- (in Polish) Rozwój osobisty i zawodowy nauczyciela SP-RZN2
- (in Polish) Studium przypadku - seminarium-1 SP-S-SPS
- (in Polish) Wykorzystanie technik cyfrowych w pracy nauczyciela SP-WTC
- (in Polish) Diagnoza, kontrola i ocenianie pracy ucznia SP-DKO
- (in Polish) Praktyka pedagogiczno-dydaktyczna SP-P-SZPy1
- (in Polish) Praca z grupą szkolną SP-PGS1
- (in Polish) Praca z grupą szkolną SP-PGS2
- (in Polish) Edukacja wzbogacająca życie – podstawowe założenia SP-EDW
- (in Polish) Kompetencje osobiste w pracy nauczyciela SP-KON
- (in Polish) Wprowadzenie do Porozumienia bez Przemocy według Marshalla B. Rosenberga. Model „czterech kroków” SP-MCK
- (in Polish) Powstanie NVC SP-PPB
- (in Polish) Wzbogacanie życia uczniów, rodziców i nauczycieli: mikro-umiejętności dialogu empatycznego SP-MDE
- (in Polish) Ewaluacja stopnia integracji Porozumienia bez Przemocy w swoim życiu zawodowym SP-PBB
- (in Polish) Współtworzenie z uczniami, rodzicami i nauczycielami przestrzeni edukacyjnej spójnej z Porozumieniem bez Przemocy SP-UNR
- (in Polish) Wprowadzenie do studiów „Porozumienie bez Przemocy (NVC) w edukacji” SP-NVC
- (in Polish) Informatyczne narzędzia zarządzania, dydaktyki i obsługi prawnej SP-INZ9
- (in Polish) Prawo jako narzędzie zarządzania w systemach oświaty SP-NZO9
- (in Polish) Obowiązki ustawowe, odpowiedzialność i uprawnienia dyrektora SP-OUO9
- (in Polish) Przywództwo edukacyjne SP-PEW9
- (in Polish) Systemy informacyjne w zarządzaniu oświatą SP-SIZ9
- (in Polish) Zaspokajanie potrzeb edukacyjnych dzieci i młodzieży SP-ZDM9
- (in Polish) Empatia wobec siebie SP-AES
- (in Polish) Stres, relaks i dobrostan SP-RID
- (in Polish) Podstawy uważności (mindfulness) – tworzenie przyjaznego środowiska nauki i pracy SP-CPU
- (in Polish) Empatia i granice w sytuacjach konfliktowych i przemocowych SP-EGP
- (in Polish) Edukacja Skoncentrowana na Rozwiązaniach (ESR) SP-ESR
- (in Polish) Edukacja wzbogacająca życie według Marshalla B. Rosenberga SP-EWZ
- (in Polish) Informacja zwrotna zamiast ocen SP-IZO
- (in Polish) "Metanoje edukacyjne – zastosowanie metod i narzędzi coachingowych w projektowaniu zmiany w edukacji" SP-MEC
- (in Polish) Szkolne realia (oceny, prace domowe, podstawa programowa) a nauka o mózgu i procesie uczenia się SP-NOS
- (in Polish) Uważność i współczucie SP-UIW
- (in Polish) Wyrażanie siebie i dbanie o swoje granice SP-WSG
- (in Polish) Empatia wobec innych SP-EWIe
- (in Polish) Zarządzanie nieruchomością i wyposażeniem szkolnym SP-NIE9
- (in Polish) Praktyka zarządzania szkołą/placówką SP-PLA9
- (in Polish) Praktyki asystenckie i kierownicze SP-PRA9
- (in Polish) Projektowanie pracy w szkole SP-PRO9
- (in Polish) Seminarium SP-SEM9
- (in Polish) Skuteczna współpraca dyrektora z organami nadrzędnymi i szkolnymi SP-SKU9
- (in Polish) Zarządzanie szkołą w sytuacjach kryzysowych SP-SZK9
- (in Polish) Wewnątrzszkolny nadzór pedagogiczny SP-WEW9
- (in Polish) Wywieranie wpływu i coaching w pracy dyrektora szkoły SP-WYW9
- (in Polish) Meandry kultury społecznej w nowych mediach 00-FF-MKS
- (in Polish) Wellbeing and Resilience in Care and Education 00-FF-WRC2
- (in Polish) Wsparcie społeczne w sytuacji zagrożenia PS-FF-WPZ