Courses at
Institute of Pedagogy
- (in Polish) Cyfryzacja szkoły SP-CYS
- (in Polish) Praktyczne kompetencje dyrektora SP-PKD1
- (in Polish) Skuteczna współpraca z organem nadzorującym i prowadzącym SP-SWO
- (in Polish) Zarządzanie finansami SP-ZFI
- (in Polish) Zasady wykładni prawa - wykład monograficzny SP-ZWW
- (in Polish) Biomedyczne uwarunkowania możliwości rozwojowych ucznia SP-BUM1
- (in Polish) Elementy psychologii ogólnej SP-EMP1
- (in Polish) Komunikacja interpersonalna w środowisku szkolnym i pozaszkolnym SP-KSS
- (in Polish) Pedagogika szkolna i przedszkolna SP-PSZ1
- (in Polish) Psychologia wychowawcza z elementami psychologii różnic indywidualnych SP-PWE1
- (in Polish) Podstawy wiedzy o wychowaniu i nauczaniu w szkole SP-PWN1
- (in Polish) Zagadnienia z psychologii uczenia się SP-ZPS1
- (in Polish) Praktyka kwalifikacyjna SP-P-SZPd
- (in Polish) Praca z grupą (przed)szkolną SP-PZG
- (in Polish) Kompetencje kluczowe wyznacznikiem celów edukacyjnych współczesnej szkoły SP-KKW
- (in Polish) Przywództwo w edukacji - motywacje, postawy, role i realia szkolne SP-PEM
- (in Polish) Wspomaganie pracy szkoły w zakresie kształtowania kompetencji kluczowych SP-WKK
- (in Polish) Zarządzanie procesem rozwoju kompetencji kluczowych w szkole SP-ZPR
- (in Polish) Pedagogika popularna jako kontekst animatora społeczno-kulturowego 1000-FF-PKA-30
- (in Polish) Komunikacja interpersonalna i kierowanie procesami społecznymi w środowisku szkolnym i pozaszkolnym SP-KIS1
- (in Polish) Krajoznawstwo i turystyka szkolna SP-KTS
- (in Polish) Metody choreoterapii i praktyki SP-MCP
- (in Polish) Metody diagnozy i wspierania uczniów o specjalnych potrzebach edukacyjnych SP-MDU
- (in Polish) Metodyka kształcenia muzycznego dzieci niepełnosprawnych SP-MMN
- (in Polish) Metodyka kształcenia muzyczno-ruchowego Orffa i praktyki SP-MMU
- (in Polish) Metoda Snoezelen SP-MSN
- (in Polish) Metodyka wybranego przedmiotu SP-MWB
- (in Polish) Metodyka wykonywania zadań dydaktyczno-wychowawczych w szkole podstawowej SP-MZD
- (in Polish) Przywódcze role i umiejętności dyrektora SP-PRU
- (in Polish) Psychologia wychowawcza z elementami psychologii różnic indywidualnych SP-PWE
- (in Polish) Rytmika w terapii SP-RTE
- (in Polish) Tańce regionalne SP-TRE
- (in Polish) Tańce towarzyskie standardowe SP-TTS
- (in Polish) Social Pedagogy a Discipline on the Edge or an Edge of Disciplines 10-0F-SDE
- (in Polish) Formalne kompetencje dyrektora SP-FKD
- (in Polish) Oświatowe prawo pracy jako narzędzie zarządzania potencjałem ludzkim SP-NZP
- (in Polish) Ochrona danych osobowych SP-ODO
- (in Polish) Praktyki asystenckie i kierownicze SP-P-ZSO
- (in Polish) Praktyka zarządzania nieruchomością szkolną SP-PZN
- (in Polish) Podstawy zarządzania w systemie oświaty SP-ZSO
- (in Polish) Zarządzanie szkołą (placówką) w sytuacjach kryzysowych SP-ZSS
- (in Polish) Procedury administracyjne SP-PAM
- (in Polish) Wewnątrzszkolny nadzór pedagogiczny SP-WNP
- (in Polish) Zaspokajanie potrzeb edukacyjnych SP-ZPE
- (in Polish) Praktyka zarządzania szkołą (placówką) SP-ZSP
- (in Polish) Organizacja i kreowanie pracy zespołowej SP-OKP
- (in Polish) Projekty szkolne w procesie kształcenia i wychowania SP-PJY
- (in Polish) Emisja głosu z elementami kultury języka SP-EGP1
- (in Polish) Elementy prawa rodzinnego i opiekuńczego SP-ERO
- (in Polish) Innowacyjne i alternatywne metody pracy szkoły SP-IAM1
- (in Polish) Metodyka pracy psychologa w placówkach edukacyjnych SP-MPE
- (in Polish) Organizowanie bezpiecznego środowiska edukacyjnego SP-OBS
- (in Polish) Praktyka zawodowa SP-P-SZPz
- (in Polish) Prawne podstawy edukacji SP-PRE
- (in Polish) Podstawy wiedzy o wychowaniu i nauczaniu w szkole SP-PWN2
- (in Polish) Rozwój osobisty i zawodowy nauczyciela SP-RZN2
- (in Polish) Studium przypadku - seminarium-2 SP-S-SPP
- (in Polish) Studium przypadku - seminarium-1 SP-S-SPS
- (in Polish) Wykorzystanie technik cyfrowych w pracy nauczyciela SP-WTC
- (in Polish) Diagnoza, kontrola i ocenianie pracy ucznia SP-DKO
- (in Polish) Elementy psychologii ogólnej SP-EMP2
- (in Polish) Kierowanie procesami społecznymi w szkole SP-KPK
- (in Polish) Praktyka pedagogiczno-dydaktyczna SP-P-SZPy1
- (in Polish) Rozwój osobisty i zawodowy nauczyciela SP-RZN3
- (in Polish) Studium przypadku - seminarium-1 SP-S-SPS1
- (in Polish) Praca z grupą szkolną SP-PGS2
- (in Polish) Koncepcja Marshalla B. Rosenberga na tle dawniejszych metod stosowanych w edukacji SP-KMR
- (in Polish) Kompetencje osobiste w pracy nauczyciela SP-KON
- (in Polish) Powstanie NVC SP-PPB
- (in Polish) Ewaluacja stopnia integracji Porozumienia bez Przemocy w swoim życiu zawodowym SP-PBB
- (in Polish) Współtworzenie z uczniami, rodzicami i nauczycielami przestrzeni edukacyjnej spójnej z Porozumieniem bez Przemocy SP-UNR
- (in Polish) Wzbogacające reakcje na poruszające komunikaty uczniów, rodziców i nauczycieli SP-URN
- (in Polish) Wprowadzenie do studiów „Porozumienie bez Przemocy (NVC) w edukacji” SP-NVC
- (in Polish) Metody pracy z grupą PS-FF-MPG
- (in Polish) Obowiązki ustawowe, odpowiedzialność i uprawnienia dyrektora SP-OUO9
- (in Polish) Empatia wobec siebie SP-AES
- (in Polish) Podstawy uważności (mindfulness) – stabilność własna SP-FUL
- (in Polish) Stres, relaks i dobrostan SP-RID
- (in Polish) Podstawy uważności (mindfulness) – tworzenie przyjaznego środowiska nauki i pracy SP-CPU
- (in Polish) Empatia i granice w sytuacjach konfliktowych i przemocowych SP-EGP
- (in Polish) Edukacja wzbogacająca życie według Marshalla B. Rosenberga SP-EWZ
- (in Polish) Informacja zwrotna zamiast ocen SP-IZO
- (in Polish) "Metanoje edukacyjne – zastosowanie metod i narzędzi coachingowych w projektowaniu zmiany w edukacji" SP-MEC
- (in Polish) Pierwsza pomoc psychologiczna (PPP) w sytuacjach kryzysowych SP-PPK1
- (in Polish) Podejście Skoncentrowane na Rozwiązaniach (PSR) SP-SNR
- (in Polish) System Wewnętrznej Rodziny (SWR) SP-SWR
- (in Polish) Nowa Szkoła jest możliwa – projektowanie przestrzeni do efektywnej nauki i pracy SP-SZN
- (in Polish) Przeciwdziałanie przemocy w rodzinie SP-WRO
- (in Polish) Empatia wobec innych SP-EWIe
- (in Polish) Budowanie kompetencji kierowniczych kadry zarządzającej SP-BUD9
- (in Polish) Zarządzanie finansami SP-FIN9
- (in Polish) Komunikacja interpersonalna w języku polskim SP-INT9
- (in Polish) Zarządzanie nieruchomością i wyposażeniem szkolnym SP-NIE9
- (in Polish) Praktyka zarządzania szkołą/placówką SP-PLA9
- (in Polish) Seminarium SP-SEM9
- (in Polish) Skuteczna współpraca dyrektora z organami nadrzędnymi i szkolnymi SP-SKU9
- (in Polish) Zarządzanie szkołą w sytuacjach kryzysowych SP-SZK9
- (in Polish) Wewnątrzszkolny nadzór pedagogiczny SP-WEW9
- (in Polish) Wywieranie wpływu i coaching w pracy dyrektora szkoły SP-WYW9
- (in Polish) „Ta szkoła się rusza!”, czyli proces oddolnej zmiany edukacyjnej 00-FF-TSR