Zaburzenia komunikacji w ASD SP-ZKD
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
W cyklu 2020Zn:
1. Terminologia związana z ASD |
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
W cyklu 2021Zn: | W cyklu 2022Zn: | W cyklu 2020Zn: |
Efekty kształcenia
WIEDZA:
- Charakteryzuje cechy diagnostyczne autyzmu i różnicuje je z innymi tzw. całościowymi zaburzeniami rozwojowymi oraz z zaburzeniami spowodowanymi niedokształceniem mowy o różnej etiologii
- Potrafi opisać wczesne symptomy zaburzeń autystycznych (w tym objawy dotyczące komunikacji z otoczeniem i mowy)
- Potrafi wyjaśnić prawdopodobne przyczyny zaburzeń ze spektrum autyzmu w oparciu o najnowsze wyniki badań naukowych
- Potrafi scharakteryzować zasady kompleksowej terapii osób z autyzmem
UMIEJETNOŚCI
- Poddaje trafnej analizie objawy zaburzeń obserwowane u osób z autyzmem i zaburzeniami ze spektrum autyzmu
- Potrafi interpretować objawy zaburzeń mowy i komunikacji prezentowane w materiale filmowym
KOMPETENCJE SPOŁECZE
- Docenia konieczność stałego poszerzania wiedzy na temat diagnozy i terapii autyzmu
Uwagi
W cyklu 2020Zn:
Metody kształcenia: - Wykład z wykorzystaniem aplikacji Microsoft Teams Kontakt z prowadzącym wykład odbywać się będzie drogą mailową za pośrednictwem poczty w domenie aps.edu.pl. Dodatkowo w wyznaczonych terminach dyżurów kontakt z prowadzącym z wykorzystaniem aplikacji MS Teams. - ćwiczenia w aplikacji Teams (prezentacje mulimedialne) z wykorzystaniem filmów z pacjentami z ASD Kontakt z prowadzącą ćwiczenia odbywać się będzie drogą mailową za pośrednictwem poczty w domenie aps.edu.pl. Dodatkowo w wyznaczonych terminach dyżurów kontakt z prowadzącą z wykorzystaniem aplikacji MS Teams. Sposób dołączenia studentów na zajęcia został przekazany grupie w wiadomości mailowej przez USOSmail. Nakład pracy studenta: |
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: