Wczesne wspomaganie rozwoju małych dzieci SP-WWR
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
Wiedza Sposób pomiaru
Student zna podstawowe pojęcia zakresu psychologii, pedagogiki uczenia się
Student zna mechanizmy uczynienia się oraz uwarunkowania rozwoju małego dziecka
Student zna modele wczesnej interwencji i wczesnego wspomagania
Zna podstawowe koncepcje rehabilitacji, edukacji, terapii małego dziecka
Student zna założenia wczesnej interwencji w systemie opieki zdrowotnej oraz wczesnego wspomagania w systemie edukacji
Student ma podstawową, uporządkowaną wiedzę z zakresu psychologicznych i społecznych teorii rozwoju dziecka oraz rozumie ich uwarunkowania w procesie wspomagania rozwoju
Umiejętności
Student potrafi samodzielnie zdobywać wiedzę i rozwijać swoje umiejętności , korzystając z różnych źródeł w zakresie tematyki rozwoju dziecka
Student potrafi posługiwać się podstawowymi pojęciami z zakresu psychologii, pedagogiki uczenia się
Student rozumie znaczenie interdyscyplinarnego podejścia w procesie wspomagania rozwoju małego dziecka oraz potrafi wskazać zależności między obszarami działań
Student potrafi scharakteryzować modele organizacji wczesnej interwencji
Student potrafi samodzielnie zdobywać wiedzę i rozwijać swoje umiejętności , korzystając z różnych źródeł w zakresie tematyki rozwoju dziecka
Student potrafi dokonać obserwacji i interpretacji zachowań małego dziecka , potrafi określić fazy rozwoju
Kompetencje społeczne
Student ma świadomość poziomu swojej wiedzy i umiejętności, rozumie potrzebę dokształcania się i rozwoju osobistego
Ma przekonanie o sensie zdobywania wiedzy, wartości i potrzebie podejmowania działań wspomagających rozwój małego dziecka
Odpowiedzialnie przygotowuje się do realizacji zadań
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: