Wspieranie rozwoju uzdolnień SP-WRU
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
W cyklu 2016Z: | W cyklu 2019Z: |
Efekty kształcenia
Student:
Zna treści rozporządzeń MEN dotyczących kształcenia uczniów ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi oraz ich filozoficzno-socjologiczne podstawy
Zna zasady konstruowania Karty Indywidualnych Potrzeb Ucznia i Planu Działań wspierających
Umiejętności
Potrafi posługiwać się zasadami i normami etycznymi w podejmowanej działalności terapeutycznej, dostrzega i analizuje dylematy etyczne; przewiduje skutki konkretnych działań edukacyjnych, terapeutycznych,
Kompetencje społeczne
Student ma świadomość poziomu swojej wiedzy i umiejętności, rozumie potrzebę dokształcania się i rozwoju osobistego
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: