Terapia zaburzeń emocjonalnych SP-TZE
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
W cyklu 2020Zn:
1. Definicja i podział zaburzeń emocjonalnych |
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
W cyklu 2016Z: | W cyklu 2018Z: | W cyklu 2017Z: | W cyklu 2020Zn: | W cyklu 2019Z: |
Efekty kształcenia
Wiedza
Słuchacz wie, czym są emocje i, jaki jest ich wpływ na funkcjonowanie człowieka
Słuchacz zna definicje i przyczyny zaburzeń emocjonalnych
Słuchacz zna rodzaje i podstawy metod terapii zaburzeń emocjonalnych
Umiejętności
Słuchacz rozumie wpływ zaburzeń emocjonalnych na funkcjonowanie człowieka, szczególnie dzieci i młodzieży
Słuchacz potrafi zauważyć objawy zaburzeń emocjonalnych u podopiecznego oraz skierować go na konsultację psychologiczną
Słuchacz potrafi zastosować podstawowe techniki terapii zaburzeń emocjonalnych podczas usprawniania logopedycznego
Kompetencje społeczne
Słuchacz potrafi współpracować z psychologiem i psychiatrą podczas terapii zaburzeń emocjonalnych, prowadzonej przez tych specjalistów.
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: