Trening interpersonalny SP-TIN3
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
E.1WW.W2. Wie na czym polegają rozmowy, negocjace oraz poziomy konfliktu, jak kontrolować swoje emocje i odczytywać je u innych osób, jak zaplanować i przeprowadzić negocjacje
E.1WW.W2. Zna swoje dobre i złe strony prowadzenia projektu począwszy od jego planowania, zarządzania ryzykiem po fazę realizacji i wdrożenia danego rozwiązania w organizacji
E.1WW.W2. Zna i rozumie zagadnienie psychoedukacji oraz wsparcia psychospołecznego otoczenia dziecka z zagrożonym rozwojem.
E.1WW.W2. Zna i rozumie zasady przeprowadzania treningów umiejętności interpersonalnych. Zna standardy bycia z rodziną we wczesnej interwencji
Umiejętności
E.2WW.U2. Obserwuje, rozumie i interpretuje zachowania i postawy członków rodziny wobec siebie oraz dziecka z niepełnosprawnością.
E.2WW.U2. Potrafi świadomie wykorzystać wiedzę w zakresie negocjacji.
E.2WW.U2. Potrafi analizować sytuacje życia rodzin w powiązaniu z teoretycznym podejściem i uwarunkowaniami socjalno-bytowymi z uwzględnieniem potrzeb dziecka niepełnosprawnego.
E.2WW.U2. Posiada umiejętności w zakresie komunikowania się niewerbalnie i werbalnie w zakresie przekazywania informacji dot. diagnozy oraz programów terapeutycznych.
E.2WW.U2. Potrafi planować psychoedukację oraz wsparcie psychopedagogiczne rodziców i opiekunów dziecka z zagrożonym rozwojem.
E.1WW.U2. Potrafi planować i realizować treningi umiejętności wychowawczych.
Lepiej rozumie samego siebie oraz rozmówców przez poszerzenie wiedzy i świadomości na temat umiejętności miękkich niezbędnych w komunikacji
Kompetencje społeczne
E.2WW.K1. Podmiotowo traktuje osoby doświadczające problemów w środowisku rodzinnym
E.2WW.K3. Jest gotów do samodzielnego pogłębiania wiedzy pedagogicznej. Ma świadomość poziomu swojej wiedzy i umiejętności, rozumie potrzebę dokształcania się i rozwoju osobistego.
E.2WW.K3. Ma przekonanie o sensie zdobywania wiedzy, wartości i potrzebie podejmowania działań wspomagających rozwój małego dziecka.
E.2WW.K4. Potrafi współpracować ze specjalistami z teamu diagnostyczno-rehabilitacyjnego oraz rodziną dziecka w zakresie konstruowania programu diagnozy i terapii dziecka.
E.2WW.K3. Potrafi przyjąć odpowiedzialność za przygotowane i prowadzone zajęcia z dzieckiem i rodziną.
E.2WW.K3. Ma przekonanie o skuteczności metodyk projektowych
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: