Seminarium SP-S-WIP1
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
WIEDZA
Posiada wiedzę w zakresie metodologii studium przypadku
Zna zasady prowadzenia badań pedagogicznych
UMIEJĘTNOŚCI
Obserwuje, rozumie i interpretuje zachowania i postawy członków rodziny wobec siebie oraz dziecka z niepełnosprawnością
Potrafi wykorzystywać wiedze teoretyczną dla określania wewnętrznych relacji w rodzinie
Potrafi zdobywać informacje na tematy związane z rodziną i zestawiać dane istotne dla przygotowania arkusza danych diagnostycznych rodziny
Potrafi dokonać wieloprofilowej oceny rozwoju dziecka
Potrafi opracować wieloprofilowy plan i program wspomagania rozwoju dziecka oraz wsparcia rodziny
Potrafi dokonać weryfikacji własnej wiedzy i umiejętności podczas zajęć w placówkach wczesnej interwencji
KOMPETENCJE SPOŁECZE
Nawiązuje i podtrzymuje kontakty interpersonalne
Jest świadomy znaczenia odpowiedzialności za podejmowane działania w stosunku do dziecka niepełnosprawnego oraz pozostałych członków rodziny
Ma świadomość o wartości podejmowania działań na rzecz zadań rodziny w zakresie kształtowania jej profilaktycznej i ochronnej funkcji wobec dziecka
Potrafi dyskutować na temat zagrożeń oraz problemów rodziny w sposób wspierający i nie budzący poczucia zagrożenia
Podmiotowo traktuje osoby doświadczające problemów w środowisku rodzinnym.
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: