Seminarium SP-S-TPW
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
W cyklu 2016Z: | W cyklu 2017Z: |
Efekty kształcenia
Wiedza:
1. Słuchacz ma na poziomie rozszerzonym wiedzę o projektowaniu i prowadzeniu badań w zakresie peda¬gogiki specjalnej oraz zna założenia prowadzenia analiz ilościowych i jakościowych.
2. Słuchacz ma uporządkowaną pogłębioną wiedzę o specyfice przedmiotowej i metodologicznej nauk humanistycznych i społecznych, którą jest w stanie twórczo rozwijać w kontekście zagadnień pedagogiki specjalnej.
Umiejętności:
1. Słuchacz potrafi rozpoznawać ważną empirycznie przestrzeń badawczą z zakresu pedagogiki specjalnej, ustalać założenia koncepcyjne badań, prowadzić badania, analizować i interpretować wyniki, forować wnioski oraz dalszych badań, w obrębie wybranej subdyscypliny pedagogiki specjalnej.
2. Słuchacz posiada umiejętność spójnego, precyzyjnego i rozbudowanego wypowiadania się w mo¬wie i piśmie oraz formułowania konstruktywnych uzasadnień na tematy dotyczące różnych zagadnień z pedagogiki specjalnej, wykorzystując różne ujęcia teoretyczne z dorobku pedagogiki specjalnej, jak i innych nauk humanistycznych i społecznych.
3. Słuchacz potrafi zaprojektować własne narzędzia badawcze.
Kompetencje:
1. Słuchacz zachowuje się w sposób profesjonalny i przestrzega zasad etyki zawodowej.
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: