Seminarium dyplomowe SP-S-LOG
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
W cyklu 2016Z: | W cyklu 2018Z: | W cyklu 2017Z: |
Efekty kształcenia
Wiedza
wie jaki jest cel przygotowywania pracy dyplomowejj, jakie są etapy jej realizacji
zna strukturę pracy końcowej
potrafi poprawnie dobrać i scharakteryzować metody, techniki i narzędzia badań logopedycznych oraz badań uzupełniających np. PEP-R
umie przedstawić wyniki całościowego badania logopedycznego, sformułować wnioski do każdej próby badawczej, uargumentować diagnozę wstępną oraz opracować program usprawniania przed podjęciem terapii dziecka z zaburzeniami mowy
potrafi podsumować wyniki prowadzonej przez siebie terapii logopedycznej oraz dokonać weryfikacji diagnozy wstępnej
Kompetencje społeczne
rozumie proces przygotowywania pracy dyplomowej jako sprawdzianu umiejętności metodologicznych z zakresu logopedii
potrafi dyskutować na temat objawów i patomechanizmów różnych zaburzeń mowy
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: