Rozpoznawanie i kształcenie dzieci zdolnych SP-RKD1
Kiedy uczeń może realizować indywidualny program nauki?
Co to znaczy indywidualny program nauki?
Kiedy można wystąpić z wnioskiem o zezwolenie na indywidualny program nauki?
Jakie warunki musi spełnić zaproponowany uczniowi indywidualny program nauki?
Jak klasyfikuje się i promuje ucznia realizującego indywidualny program nauki?
Czym różni się indywidualny program nauki od indywidualnego toku nauki?
Krytyczne i różnorodne myślenie,
Nabycie umiejętności rozwiązywania problemów(rozwijanie procesów myślowych uczniów),
Nabycie umiejętności właściwej oceny zachowania i reakcji uczniów;
Nabycie umiejętności do motywowania innych;
Nabycie umiejętności stymulowania zainteresowania nauką;
Nabycie umiejętności aranżowania sytuacji z oczekiwaniami uczniów.
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
W cyklu 2019L: | W cyklu 2018L: | W cyklu 2019Z: | W cyklu 2016Z: | W cyklu 2017Z: |
Efekty kształcenia
Słuchacz:
zna różnice pomiędzy myśleniem krytycznym a twórczym
wie jakie są kryteria oceniania zachowań i reakcji dziecka zdolnego
Umiejętności
rozpoznaje zdolności dzieci
organizuje zajęcia dla dzieci zdolnych
Kompetencje społeczne
przyjmuje aktywną postawę w kreowaniu takich warunków kształcenia dzieci oraz samokształcenia nauczycieli, aby nauczanie uwzględniało zdolności dzieci
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: