Prawne podstawy organizacji i zarządzania placówkami zdrowia publicznego oraz poradnictwa psychopedagogicznego rodziny SP-PZZ
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
W cyklu 2020Ln:
Prawne aspekty postępowania wspierającego wobec ucznia z grupy ryzyka specyficznych trudności w uczeniu się na terenie przedszkola, szkoły i poradni psychologiczno-pedagogicznej Prawne aspekty diagnozy specyficznych trudności w uczeniu się obejmujących trudności w czytaniu, pisaniu i liczeniu. Prawne aspekty organizacji pomocy psychologiczno-pedagogicznej uczniom ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się. Analiza opinii i innych dokumentów ucznia z uwzględnieniem mocnych stron i trudności rozwojowych. Zasady konstruowania planu działań wspierających dla ucznia ze specyficznymi trudnościami w uczeniu się czytania, pisania, matematyki. Ocena efektywności udzielanego wsparcia i pomocy. |
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
Wiedza:
- Ma pogłębioną i uporządkowaną wiedzę dotyczącą podstawowych mechanizmów zarządzania i organizacji
- Zna podstawowe elementy systemu wsparcia dziecka i rodziny.
Umiejętności:
- Potrafi wykorzystać wiedzę z zakresu studiowanej specjalności.
Kompetencje społeczne:
- Ma przekonanie o sensie zdobywania wiedzy, wartości i potrzebie podejmowania działań wspomagających rozwój małego dziecka.
Uwagi
W cyklu 2020Ln:
METODY KSZTAŁCENIA wykład, dyskusja, pogadanka, burza mózgów, pokaz, symulacja, ćwiczenie, praca z tekstem, film, gra dydaktyczna, praca zdalna NAKŁAD PRACY STUDENTA Godziny kontaktowe np. wykład, ćwiczenia 5 h Inne formy Sumaryczna liczba punktów ECTS 1 |
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: