Podstawy prawne organizowania i prowadzenia wczesnego wspomagania rozwoju SP-PRR
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
W cyklu 2020Ln:
|
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
W cyklu 2016Z: | W cyklu 2020Ln: | W cyklu 2017Z: | W cyklu 2019Z: |
Efekty kształcenia
WIEDZA:
- Zna dokumenty prawne dot. organizowanie i prowadzenia wczesnego wspomagania rozwoju w Polsce / aspekt historyczny i współczesny/
- Zna rozwiązania prawne w zakresie wczesnego wspomagania rozwoju w wybranych krajach
- Zna możliwości otrzymywania świadczeń edukacyjnych rehabilitacyjnych, socjalnych na rzecz dzieci ze złożona niepełnosprawnością.
UMIEJĘTNOŚCI:
- Potrafi wskazać dokumenty prawne dot. organizowanie i prowadzenia wczesnego wspomagania rozwoju w Polsce / aspekt historyczny i współczesny/
- Potrafi wskazać rozwiązania prawne w zakresie wczesnego wspomagania rozwoju w wybranych krajach
- Potrafi wskazać możliwości otrzymywania świadczeń edukacyjnych rehabilitacyjnych, socjalnych na rzecz dzieci ze złożona niepełnosprawnością.
KOMPETENCJE SPOŁECZNE:
- Potrafi aktualizować swoją wiedzę na temat rozwiązań prawnych w zakresie wczesnego wspomagania rozwoju
- Potrafi przygotować i przedstawić prezentacje o podejmowanych działaniach w zakresie wczesnego wspomagania rozwoju na szczeblu lokalnym i krajowym.
Uwagi
W cyklu 2020Ln:
Godziny kontaktowe np. wykład, ćwiczenia 5 |
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: