Podstawy pedagogiki planu daltońskiego SP-PPD
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
Posiada podstawową wiedzę o dziecku jako uczestniku działalności wychowawczej, edukacyjnej, kulturalnej i pomocowej z uwzględnieniem koncepcji pedagogiki daltońskiej
Umiejętności
Potrafi pracować w zespole pełniąc różne role; umie przyjmować i wy¬znaczać zadania, ma elementarne umiejętności organizacyjne pozwalają¬ce na realizację celów związanych z projektowaniem i podejmowaniem działań profesjonalnych
Kompetencje społeczne
Ocena postawy w wypowiedziach/ samodzielne wskazywanie przydatnej literatury
Literatura
Röhner R.,Wenke H., (2011), Pedagogika planu daltońskiego, Wyd. SOR-MAN, Łódź.
http://www.daltoninternational.org
Bałachowicz J. (2009), Style działań edukacyjnych nauczycieli klas początkowych. Między uprzedmiotowieniem a podmiotowością, Wyd. WSP TWP, Warszawa.
R.Röhner, H.Wenke (2011), Pedagogika planu daltońskiego, Wyd. SOR-MAN, Łódź.s. 17-18.
H.Parkhurst (1928), Wykształcenie według planu daltońskiego, Książnica-Atlas, Lwów-Warszawa.
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: