Przemoc i cyberprzemoc - profilaktyka działań i wsparcie SP-PIC
Treści programowe
- Nowoczesne technologie
- Rola mediów w życiu ucznia
- Zalety i wady nowoczesnych technologii
- Ryzyko uzależnienia od mediów
- Cyberprzemoc
- Ochrona przed cyberprzemocą
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
Wiedza
Student/ ka rozumie, na czym polega edukacja bez przemocy, i wie, jak można zaprojektować przestrzeń przyjazną dla uczniów, rodziców i nauczycieli, sprzyjającą efektywnej nauce i pracy.
Student/ ka zna przejawy przemocy i cyberprzemoc w edukacji.
Student/ ka rozumie znaczenie budowania dobrych relacji dla współpracy w edukacji.
Student/ ka potrafi przyczyniać się do budowania dobrych relacji opartych na zaufaniu w edukacji.
Umiejętności
Student/ ka potrafi współtworzyć edukację bez przemocy i projektować przestrzeń przyjazną dla uczniów, rodziców i nauczycieli, sprzyjającą efektywnej nauce i pracy.
Student/ ka potrafi zdefiniować i określić przejawy przemocy i cyberprzestrzeni w społeczności uczniowskiej i w szkole.
Kompetencje społeczne
Student/ ka potrafi zadbać o krzewienie postawy dbałości o zdrowie.
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: