Praktyki SP-P-DTD4
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
WIEDZA:
- Zna na poziomie rozszerzonym terminologię z zakresu pedagogiki, psychologii i odnosi ją do teorii metody integracji sensorycznej ma uporządkowaną, pogłębioną i poszerzoną wiedzę o formach, metodach wsparcia dzieci i uczniów z zaburzeniami integracji sensorycznej.
UMIEJĘTNOŚCI:
- umie rozpoznawać potrzeby i możliwości rozwojowe, dzieci, uczniów w oparciu o obserwację i wybrane narzędzia diagnostyczne; posiada pogłębione umiejętności interpretowania procesu diagnostycznego i terapeutycznego
- potrafi wykorzystywać i integrować wiedzę teoretyczną oraz praktyczną w celu analizowania i interpretowania problemów edukacyjnych i terapeutycznych dziecka z zaburzeniami integracji sensorycznej.
KOMPETENCJE SPOŁECZNE:
- Zachowuje się w sposób profesjonalny i przestrzega zasad etyki zawodowej.
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: