Organizacja procesu terapeutycznego i ergonomia pracy SP-OEP4
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
WIEDZA:
- Ma elementarną wiedzę na temat projektowania ścieżki własnego rozwoju w kontekście organizacji pracy
- Ma wiedzę o bezpieczeństwie i higienie pracy w instytucjach edukacyjnych, wychowawczych, opiekuńczych i pomocowych
- Zna zasady ergonomicznej pracy na sali terapeutycznej.
UMIEJĘTNOŚCI:
- Potrafi uwzględniać indywidualne potrzeby dziecka uwarunkowane stanem zdrowia
- Dostrzega i formułuje problemy moralne i dylematy etyczne związane z własną i cudzą pracą
- Odpowiedzialnie przygotowuje się do swojej pracy, projektuje i wykonuje działania pedagogiczne oraz rozumie ilościowe i jakościowe znaczenie czasu i potrafi go bilansować i analizować
- Umie przyjmować i wyznaczać zadania, ma elementarne umiejętności organizacyjne pozwalające na realizację celów związanych z projektowaniem i podejmowaniem działań profesjonalnych.
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: