Organizacja procesu edukacyjnego w koncepcji edukacji daltońskiej SP-OED
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
Wiedza
K_W15 Posiada podstawową wiedzę o dziecku jako uczestniku działalności wychowawczej, edukacyjnej, kulturalnej i pomocowej z uwzględnieniem koncepcji pedagogiki daltońskiej
Umiejętności
K_U09 Potrafi świadomie kształtować u uczniów w zespole klasowym role społeczne w zakresie samodzielności, odpowiedzialności w odniesieniu do m.in. założeń edukacji daltońskiej
Kompetencje społeczne
PC_K08 Rozumieć na czym polega rola przygotowanego otoczenia jako unikalnego środowiska wychowawczo – edukacyjnego
K_K04 Jest świadomy znaczenia pracy zespołowej oraz kompetencji z zakresu samodzielności, odpowiedzialności w procesie nauczania i uczenia się.
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: