Wprowadzenie do studiów „Porozumienie bez Przemocy (NVC) w edukacji” SP-NVC
Jeszcze nie wprowadzono opisu dla tego przedmiotu...
Rodzaj przedmiotu
Koordynatorzy przedmiotu
Efekty kształcenia
Symbol efektu EFEKTY UCZENIA SIĘ
Wiedza
W.5. Zna i rozumie założenia edukacji wzbogacającej życie według koncepcji Marshalla B. Rosenberga oraz ma wiedzę na temat spójnych z Porozumieniem bez Przemocy zasad i sposobów współtworzenia przestrzeni edukacyjnej.
W.5.10. Ma wiedzę na temat znaczenia intencji współtworzenia przestrzeni edukacyjnej.
W.5.11. Zna spójny z Porozumieniem bez Przemocy sposób zawierania umów z grupą.
W.5.12. Zna spójne z Porozumieniem bez Przemocy metody prowadzenia zajęć integracyjnych.
W.5.13. Ma wiedzę na temat współodpowiedzialności nauczycieli i uczniów za proces edukacji.
Umiejętności
U.3. Potrafi współtworzyć z uczniami, rodzicami i nauczycielami przestrzeń edukacyjną spójną z Porozumieniem bez Przemocy i wzbogacającą życie.
U.3.1. Potrafi określić i wyrazić swoją intencję.
U.3.2. Potrafi zawierać umowy z grupą w sposób spójny z Porozumieniem bez Przemocy.
U.3.3. Potrafi tworzyć warunki do integracji grupowej w sposób spójny z Porozumieniem bez Przemocy.
U.3.4. Potrafi określić granice odpowiedzialności nauczycieli i uczniów za proces uczenia się uczniów.
Kompetencje społeczne
K.1. Jest gotów współtworzyć z uczniami, rodzicami i nauczycielami przestrzeń edukacyjną spójną z Porozumieniem bez Przemocy i wzbogacającą życie.
K.1.1. Jest gotów określać i wyrażać swoją intencję.
K.1.2. Jest gotów zawierać umowy z grupą w sposób spójny z Porozumieniem bez Przemocy.
K.1.3. Jest gotów tworzyć warunki do integracji grupowej w sposób spójny z Porozumieniem bez Przemocy.
K.2. Jest gotów brać współodpowiedzialność za swój proces uczenia się.
Więcej informacji
Dodatkowe informacje (np. o kalendarzu rejestracji, prowadzących zajęcia, lokalizacji i terminach zajęć) mogą być dostępne w serwisie USOSweb: